Beantwoord

Betaling na blokkade

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

ik heb zojuist betaald na blokkade alleen kon het niet via de mijnkpn app vanwege een storing dus heb het handmatig gedaan. Duurt het nu echt 5 dagen eer ik weer word aangesloten????

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 November 2019, 20:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Dsilva, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer de betaling niet via iDeal gedaan kan worden, zal je abonnement niet direct weer worden aangesloten. Een handmatige overboeking heeft nu eenmaal meer tijd nodig om verwerkt te worden.. Mocht de blokkade er morgen nog op staan, kan je even contact opnemen met onze afdeling Collections (via 0800-0402 dan wordt je doorverbonden). Zij hebben zicht op de betalingen en kunnen sowieso meer dan ik of de klantenservice. 

Ik hoop dat je alsnog zo snel mogelijk weer aangesloten bent!

Heb KPN gesproken en word opgelost

 

Reputatie 7
Badge +21

@Dsilva, fijn om te lezen! Heb je, nu of in de toekomst, nog andere vragen dan weet je ons te vinden!

Reageer