Beantwoord

Betaling wijzigen naar automatisch incasso lukt niet

  • 23 July 2019
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik probeer al een tijd de kpn ervan te overtuigen om automatisch af te schrijven. Dit is zelfs geactiveerd. MAAR KRIJG STEEDS EEN ACCEPTGIRO THUIS.
Verschillende keren contact gehad maar dat heeft tot nu toe weinig zin gehad. Binnen zoveel dagen betalen. Ben je op vakantie (zoals ik) dan krijg je een incasso+ boete . Kan iemand mij dit uitleggen?????
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2019, 14:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jwerf, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je er inmiddels wel een beetje moe van wordt om het steeds maar door te geven en dat er (blijkbaar) niks mee gedaan wordt. Ik ga er vanuit dat ik het wél voor je in orde kan maken, en dat we een oplossing vinden voor de acceptgiro die er nu nog ligt zodat je kan genieten van je vakantie!

Om het een en ander na te kijken heb ik enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer (indien het om een mobiel abonnement gaat) en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? De laatste 2 kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Jwerf, ik heb helaas nog geen reactie gezien. Mocht je nog willen dat ik hierin duik dan hoor ik het graag 🙂

Reageer