Beantwoord

Bewust of onbewust niet open in acties

  • 21 January 2021
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb in december met de actie voor een nieuwe internet en tv aansluiting mee gedaan waar als cadeau een sony headphone werd aangeboden. Ik had bijna alle stappen doorlopen toen ik nog als extra optie kon aangeven dat ik met een 4 euro per maand meer ik per maand kon opzeggen. Toen ik dit vinkje aanzette kreeg ik geen melding dat dan het cadeau zou vervallen. Zoals het werd aan geprezen was het een normale optie. Naar nu blijkt vervalt het cadeau als je deze optie aanzet. Omdat ik toch wilde kijken of ik misschien iets over het hoofd heb gezien hen ik net nogmaals geprobeerd een aansluiting op een ander adres te doen met de wifi punten als cadeau en jawel wederom exact hetzelfde nergens wordt aangegeven dat het cadeau vervalt…. Dit voelt als misleiding of in ieder geval zeer slechte communicatie. Als ik dit aan de telefoon aangeef en dat ik best voor 1 jaar wil tekenen wordt er aangegeven dat dit niet meer kan….. ik vind dit erg misleidend en als ik dit geweten had had ik gewoon voor 1 jaar getekend. 

Maar goed de beste oplossing nu voor KPN is blijkbaar dat ik alles opzeg ivm mijn maandelijkse opzegbaarheid en naar een andere provider stap….. 

Wederom een mooi voorbeeld hoe niet om te gaan met nieuwe klanten.

icon

Beste antwoord door Nick83 21 January 2021, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met een beetje logisch nadenken kunt u zelf wel snappen dat je geen cadeau van een paar 100 euro gaat krijgen bij een abonnement wat je na 1 maand weer op kan zeggen.

Reputatie 7

Niet om het een of ander,… Maar zodra je klikt op het maandabonnement voor 3 euro extra, vervallen in het overzicht al de gratis cadeaus,…

Kies je wél voor de gratis cadeaus, staat er in het blauw een linkje bij met “meer informatie” hier staat weer heel duidelijk dat dit alleen geldig is icm een jaar contract,… 

Reputatie 7
Badge +24

Als je bij bestellen op "Meer informatie" klikt …

... dan krijg je dit:

Alleen geldig dus bij een 1-jarig abonnement. Niet bij maandelijks opzegbaar, want dat is geen 1-jarig abonnement. 

Klopt maar als je de cadeaus gewoon door gast krijg bij de laatste officiële afronding de optie in een vink je maandelijks opzegbaar en daar wordt nergens over gesproken dat het vervalt of wat dan ook. Als je blijkbaar op de eerste pagina meteen de keuze voor maandelijks kiest wordt dit inderdaad wel weergegeven blijkbaar ik had het echter pas bij de laatste uit check gedaan omdat dat als optie werd aangeboden...

Reputatie 7
Badge +24

Er komt ook nog een linkje naar de actievoorwaarden voorbij:

Daar lees je dit:

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hanlan en welkom hier op het forum. Ik zie dat onze community je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan hier verder weinig meer aan toevoegen! Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag.