Beantwoord

Bijna afgesloten

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo, ik zit met het zelfde probleem. ik word nu elke moment afgesloten. en ik kan op dit moment niet bellen. ik ben bezig met een nieuwen in komen te regelen wat niet lang duurt. maar zit nu thuis door lockdown/corona. Ik heb zoals ik eerder las een profiel aangemaakt. wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 19 January 2021, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Relano 
Ook al ben je afgesloten kun je altijd nog met je KPN telefoon 1200 bellen en vraag dan naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de juiste afdeling te pakken.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Relano, bedankt voor je bericht! Door de drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Vervelende situatie, zeker in deze tijden maar gelukkig heb je nog een regeling kunnen treffen. Mijn tip sluit aan op het antwoord van @huistijger: neem direct telefonisch contact met ons op, op het moment dat je weet dat je een factuur niet kunt betalen. Je kunt een betaling eenmalig uitstellen via onze website of onze klantenservice. Als je tijdig contact opneemt, denken wij graag met je mee! Sterkte, ik hoop dat er snel licht aan het einde van de tunnel komt!