Beantwoord

bijna geen wifi

  • 31 December 2020
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1

kpn wifi later herstellen en het is alleen maar erger geworden.

2 versterkers gratis gekregen ook dit maakt het alleen maar erger.

ikzelf denk dat de media box stuk is we hebben een contract met 100 mbs snelheid ik ontvang met moeite 29.

wat nu te doen

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 January 2021, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Wesselink46 . Jij hebt die versterkers bedraad aangesloten op de experiabox?

In dat geval nemen die het signaal volledig over. (nog even afhankelijk van het type experiabox)

Hoe heb jij alles aangesloten? En waar heb je de versterkers geplaatst?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Reputatie 1

nee nog steeds drama wifi bereik met moeite 29 terwijl we voor 100 betalen.

stuur maar een monteur met nieuwe apparatuur dit kan zo niet. zijn er klaar mee dit moet opgelost worden.

wifi en internet valt geregeld weg is wel lastig bij thuis werken

29Mbit is op zich geen lage snelheid. Er zit helaas geen garantie op de wifi snelheid. Alleen bij glasvezel is er voor een bekabelde verbinding een garantie.

Zelfs bij DSL is bekabeld niet gegarandeerd. 

De wifi manager heeft als grens 20Mbit. Als je daar onder zit, is de kans groot dat er gratis versterkers opgestuurd worden. Alles daarboven is over het algemeen heel werkbaar.

Als je meer rendement van de verbinding wilt is een bekabelde pc/laptop misschien beter?

Je kunt ook nog proberen de wifi manager te doorlopen om de wifi te fine-tunen want die verbrekende verbindingen horen natuurlijk niet.

Valt het internet dan op meerdere apparaten tegelijk weg?

 

 

 

Badge +19

Welke experiabox heb je en wat hangt er allemaal aan de experiabox qua randapparatuur? Gebruik je dit soort dingen? 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â