black friday 2020

  • 24 November 2020
  • 6 reacties
  • 128 keer bekeken

Jammer dat vaste klanten weer worden benadeeld.

Bij Telfort ook dus KPN eigenlijk kreeg je korting als je verlengde een jaar. zelfs zonder black friday.

overstappen of....?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-kpn-en-tmobile-verwennen-alleen-nieuwe-klanten-met-korting-en-cadeaus/


6 reacties

In dit verhaal staat inderdaad alles. Het is nog geen Black Friday, maar de kans is niet zo groot dat er voor vaste klanten iets aan zit te komen. Heel het forum staat vol met dit soort berichten. U kunt een officiële reactie van een moderator afwachten. Het enige waarvoor ik u wil behoeden is SPIJT.

Bedenk even goed wie de concurrent is in uw omgeving en wat deze u kan bieden.

De enige concurrent in mijn omgeving zit op glasvezel (klikt aantrekkelijk aangezien ik maar 50 mbit kan balen) maar van echt iedereen om mij heen die ik spreek, zijn de ervaringen slecht. Misschien valt het mee, maar ik ben bij KPN een bepaalde service gewend.

Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd maar er is nu een actie waarbij en drie maanden een gratis zenderpakket kan kiezen. Let op, niet elk pakket is beschikbaar.

Vergeet niet, of het nu door de pandemie komt of door laksheid, KPN glijd ook af in de service, waar nog niet zo lang geleden de monteur dezelfde dag of in ieder geval morgen langs kwam bij storing duurt dat nu ook langer.

TV is al 5 maanden bij vele een ellenlang gebed om het goed te krijgen.

Veel klachten, vooral oud Telfort, dat de wifi bagger is geworden. (WiFi manager die iets heeft gedaan??)

En zo zijn er nog wel wat veel terug kerende klachten die niet snel opgelost (kunnen) worden.

 

En zo is het bij elke provider, meestal loopt het goed, en hoe vaak gaat het fout, en laat ik nu net bij de foute kant van KPN hebben gezeten, en als men vastgehouden had aan die 12 november komt de monteur, (26 oktober was de aansluitdatum) was ik nu geen klant geweest maar Ziggo klant, de lijn was al aangevraagd.

Dus ja, overal is wat, en overal heb je tevreden en minder tevreden en ronduit ontevreden klanten, gaat er nog altijd om, word het opgelost als er wat is, en word het naar jou tevredenheid opgelost.:rolling_eyes:

Reputatie 7

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat dergelijke cadeautjes alleen voor nieuwe klanten zijn.

Stel je voor dat alle klanten zo'n Sony hoofdtelefoon, Sonos One of 2 "super"WiFi's zouden kunnen krijgen, wie gaat dat dan betalen?

Juist, de abonnee en daar pas ik voor. Nee, ik ben dus blij dat dergelijke cadeautjes alleen voor nieuwe klanten zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb al die cadeautjes eens bekeken, en geen van allen zou ik eigenlijk willen hebben. Alleen eventueel die tv voor als je een zakelijk abonnement aanschaft. Maar aangezien je dan gelijk een 3 jarig abonnement af moet sluiten pas ik daar ook voor. 

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat dergelijke cadeautjes alleen voor nieuwe klanten zijn.

Stel je voor dat alle klanten zo'n Sony hoofdtelefoon, Sonos One of 2 "super"WiFi's zouden kunnen krijgen, wie gaat dat dan betalen?

Juist, de abonnee en daar pas ik voor. Nee, ik ben dus blij dat dergelijke cadeautjes alleen voor nieuwe klanten zijn.

 

Well, But what about us? Because they only offer the new costumer, I feel like they don’t really care about us.

 

So I’m thinking of switching to T-mobile. 15 euro cheaper per month for fiber optic 100 Mbit. And in a year, I can buy that headphone myself.

 

and when next year deal come, I will switch back to get extra bonus, and so on and so forth. 

 

I learn it the hard way, that old costumer is really not worth anything to KPN.

I was just too lazy to care about this, but maybe it’s time to change.

Reputatie 7

So I’m thinking of switching to T-mobile. 15 euro cheaper per month for fiber optic 100 Mbit. And in a year, I can buy that headphone myself.

 

and when next year deal come, I will switch back to get extra bonus, and so on and so forth. 

That is a good way to get the extra bonus.

Bare in mind that unfortunately there will be a few days to maybe even a few weeks that you will have no Internet.

Reageer