Blije Vrouw: tevreden over KPN

  • 11 September 2020
  • 32 reacties
  • 501 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit in jouw situatie nogal zuur is zo’n mail:disappointed_relieved:

@Marcia_  Dit slaat alles! Bestaande klanten kunnen de hik krijgen of ze moeten extra diep in hun buidel tasten maar als je gaat verhuizen maken ze de vele maanden opnieuw opstarten wel weer goed als je de #KPN mee laat verhuizen.

Verhuis je kpn mee naar je nieuwe huis? 
Dan krijg je gratis 2 SuperWifi punten t.w.v. 199,- cadeau! 
Heb je al SuperWiFi? Kies dan 3 maanden 20,- korting
op je internet & tv abonnement.

 

Ik heb nieuws voor ze,….. als het nu niet goed werkt en het internet het heen en weer heeft (elke dag) dan neem je de KPN ook niet mee bij een verhuizing.

Tip: Los het nu op inplaats van die onzin berichten sturen in mail. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Cristien, hoewel ik begrijp dat je niet blij bent met de gang van zaken omtrent het internet, is het niet helemaal zo dat er niets aan te doen is. Ik heb in een van de eerste berichten aangegeven dat we bij hele trage wifi in de regel gratis Experia Wifi's aanbieden vanuit de Wifi Manager. Jij gaf aan dat je geen kabels wilt trekken, wat ik helemaal begrijp. Maar dat is dan een keuze die je zelf maakt. We bieden het je wel aan. 

@Marcia_ Dat klopt je hebt gelijk. Het gaat om het feit dat het nu niet kan maar als ik ga verhuizen(wat ik binnenkort ook doe) het ineens wel kan.


Het verschil is  ‘Een klant willen houden, of wegjagen” omdat het WiFi nu regelmatig de hik heeft.

Vraag mij af of het gestotter bij opnames hier ook mee te maken heeft?!  Beeld van opnemen staat even stil en gaat verder? 

Fijne avond. 😂 Providers het zijn rare kwasten het is dat je niet zonder ze kan. 

Reputatie 7
Badge +30

@Marcia_ Dat klopt je hebt gelijk. Het gaat om het feit dat het nu niet kan maar als ik ga verhuizen(wat ik binnenkort ook doe) het ineens wel kan.


Het verschil is  ‘Een klant willen houden, of wegjagen” omdat het WiFi nu regelmatig de hik heeft.

Vraag mij af of het gestotter bij opnames hier ook mee te maken heeft?!  Beeld van opnemen staat even stil en gaat verder? 

Fijne avond. 😂 Providers het zijn rare kwasten het is dat je niet zonder ze kan. 

Ik snap je wel hoor! Ik kan er alleen niets anders van maken :(. Voor wat betreft de opnames: je hebt de tv-ontvangers via de draadloze verbindingssets aangesloten? Je zou, bij wijze van test, eens kunnen proberen om een ontvanger rechtstreeks bekabeld aan de Experia Box aan kunnen sluiten. Op die manier kan je controleren of je dan ook haperingen merkt bij opnames. Je hebt dit niet bij live televisie kijken trouwens?

@Marcia_ Inderdaad 1 is via draadloos verbinding aangesloten dat is waar het ook stottert als ik opnames afspeel. (Met kabel gaat daar niet.)

Bij live TV geen last. Het zal wel met mijn WiFi te maken hebben.

Ik ga WiFi spots kopen zal wel moeten hopelijk gaat het iets uitmaken.

Je mag dit sluiten. 
Ps. Op eerste etage geweldige WiFi en TV. Ben dus half blij 😂⭐️
Fijne avond en dank! 

 

@Marcia_ Inderdaad 1 is via draadloos verbinding aangesloten dat is waar het ook stottert als ik opnames afspeel. (Met kabel gaat daar niet.)

Bij live TV geen last. Het zal wel met mijn WiFi te maken hebben.

Ik ga WiFi spots kopen zal wel moeten hopelijk gaat het iets uitmaken.

Wi-Fi, DVS: allemaal niet optimaal voor tv. Overigens gaan DVSsen niet over Wi-Fi, maar via de elektrische bekabeling (die vaak in de muren is weggewerkt), dus ik zie niet in wat de verstoringen van het tv-signaal met Wi-Fi te maken zou kunnen hebben. Wi-Fi spots zullen dan ook niet helpen. Dat geld kun je toch beter uitgeven aan een netwerkkabel (UTP). Dat scheelt direct enorm qua stabiliteit.