Beantwoord

Blijft er een wifi signaal uit de Experia Box komen met SuperWifi?

  • 29 July 2021
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Blijft er een wifi signaal uit de Experiabox komen met super wifi.

Ik sta op het punt een acces point of een super wifi point van kpn te koppelen aan mijn Experia box.

Blijf de experiabox zijn normale functie behouden?. Of komt het wifi signaal te vervallen zodra je een super wifi punt installeert.

Ik denk nl. dat ik samen met de experia box en 1 super wifi steunpunt voldoende dekking heb.

icon

Beste antwoord door DennisA78 29 July 2021, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? 

V10

 

Reputatie 7
Badge +10

 

Blijft er een wifi signaal uit de Experiabox komen met super wifi.

Ik sta op het punt een acces point of een super wifi point van kpn te koppelen aan mijn Experia box.

Blijf de experiabox zijn normale functie behouden?. Of komt het wifi signaal te vervallen zodra je een super wifi punt installeert.

Ik denk nl. dat ik samen met de experia box en 1 super wifi steunpunt voldoende dekking heb.

Op alle Experiaboxen hoort de wifi (al dan niet automatisch) uit te zijn. Muv de V10a maar dat begint nu te lopen. De v10 schakelt zijn wifi automatisch uit zodra de superwifi’s worden aangesloten. 

Dus met 1 Superwifi en een v10 heb je niet genoeg op je wifi bereik uit te breiden. 

Duidelijk!!! thnx Dan denk ik dat ik maar gewoon een extra acces point plaats!! 

Â