Beantwoord

Blijvende problemen na verv V10 voor een V10a

  • 20 July 2019
  • 10 reacties
  • 144 keer bekeken

Badge
+/- 2 maanden geleden opnieuw een abonnement afgesloten bij KPN, de reden was een defecte tv ontvanger die KPN na 8 maanden nog steeds niet omgeruild kreeg.

Bestaand was een V10 experia box, geen problemen.

Een maand te laat een Experia V10a ontvangen, na installatie kon er geen verbinding gemaakt worden. Oplossing is een monteur een paar dagen later die een draadje moest installeren in een buiten kast?

Verbinding gelukt, echter valt de verbinding zeer regelmatig enkele minuten weg. V10a brandt afwisselend rood en knipperend blauw. Oplossing was een nieuwe V10a.

Na weer een week een V10a en niet zonder problemen lopendr installatie blijft het probleem.

De chatbot komt er ook niet meer uit...De klantenservice heeft me al zo vaak teleurgesteld dat ik mijn hoop hierop heb gevestigd.
icon

Beste antwoord door Marina_ 26 July 2019, 13:58

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +19
Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt je goed geholpen. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur. Even geduld nog maar het komt vast goed.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michael070, Welkom op het forum. Zo te lezen is de moed je inmiddels in de schoenen gezakt. Je verbinding werkt niet optimaal, terwijl dit met een V10 wel optimaal was( op een oude ontvanger na). Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen en kan ik nagaan wat er allemaal al besproken is.
Badge
Hoi @Michael070, Welkom op het forum. Zo te lezen is de moed je inmiddels in de schoenen gezakt. Je verbinding werkt niet optimaal, terwijl dit met een V10 wel optimaal was( op een oude ontvanger na). Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan ga ik uitzoeken wat ik voor je kan betekenen en kan ik nagaan wat er allemaal al besproken is.


Bij deze toegevoegd
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michael070, De afgelopen dagen heb ik je verbinding in de gaten gehouden. Pas vandaag vind ik onderbrekingen van het modem. Ik kan een storingsmonteur inplannen, want op afstand kan ik het probleem niet achterhalen. De kans is klein, maar als het probleem veroorzaakt is in huis kan de monteur kosten in rekening brengen. Dat is wel iets om rekening mee te houden, ondanks dat de kans klein is. Kun je een aantal momenten doorgeven wanneer de monteur langs zou kunnen komen? Dan plan ik een bezoek in op één van deze momenten.
Badge
Hoi @Michael070, De afgelopen dagen heb ik je verbinding in de gaten gehouden. Pas vandaag vind ik onderbrekingen van het modem. Ik kan een storingsmonteur inplannen, want op afstand kan ik het probleem niet achterhalen. De kans is klein, maar als het probleem veroorzaakt is in huis kan de monteur kosten in rekening brengen. Dat is wel iets om rekening mee te houden, ondanks dat de kans klein is. Kun je een aantal momenten doorgeven wanneer de monteur langs zou kunnen komen? Dan plan ik een bezoek in op één van deze momenten.

Dat is bijzonder, ik weet namelijk heel zeker dat 25-7 de verbinding weg viel tijdens de finish van de tour de france rond 17u. In de avond vertrokken naar het zonnige zuiden, dus heb geen idee hoe de verbinding het daarna gedaan heeft.

Wat betreft de monteur en de waarschuwing voor koste , dat is niet serieus toch? Ik ben 3 weken op vakantie en zal daarna een dag + tijd doorgeven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Michael070, Ik werk meestal tot 16.30 dus het klopt wel dat ik die onderbreking gemist heb. De kosten worden alleen in rekening gebracht wanneer de storing is veroorzaakt in huis. Die kans is klein, maar moet het toch noemen. We hebben contact wanneer je terug bent van vakantie. Geniet ervan en tot over 3 weken!

Badge

Jahoor, ondertussen zijn we weer maanden verder en niks opgeschoten. Monteur geweest, en ik zit gemiddeld om de 3 weken 12min aan de telefoon met de klantenservice. Gelukkig krijgt KPN het wel voor elkaar om netjes de kosten van tv gemist door te berekenen, ook kunnen ze gelukkig wel de kosten voor ziggo sport door berekenen, en ook videoland staat nog steeds gewoon op de rekening. Ter info, tv gemist werkt niet als je modem uitslaat, ter info een f1 race volgen i s erg lastig als er geen verbinding is, ter info een serie kijken is lastig als je steeds opnieuw alles om moet starten. 

 

Oja dit kansloze Experia v10a modem is nota bene op aanraden van dit KPN.

 

 

Eigenlijk te triest voor woorden dat je machteloos ben als een bedrijf zulke wanprestaties levert.

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u een draadloze verbindingset? 

 

Badge

Hij lijkt erop, deze is van KPN.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hij lijkt erop, deze is van KPN.

Gooi deze dan eens aan de kant en leg een kabel van de Experiabox naar de tv ontvanger. In ieder geval tijdelijk een paar weken om het te proberen.

Reageer