Beantwoord

Breedband storing en internetlampje rood

  • 4 October 2021
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Goedenavond, sinds vandaag ook geen jbternet meer en geeft idd ook bandbreedte storing aan.... Wat te doen???? Heb alles al gereset maar mag niet baten. 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 7 October 2021, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Goedenavond, sinds vandaag ook geen jbternet meer en geeft idd ook bandbreedte storing aan.... Wat te doen???? Heb alles al gereset maar mag niet baten. 

Experiabox V10? Hoe branden de lampjes hierop? Indien glasvezel: hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje (NT)?

 

Het snelste is trouwens om te bellen met 0800-0402. Dan kan er gelijk even meegekeken worden door mijn collega's van de klantenservice.

Internet rood op de experian box en op de glasvezel knippert het groen 

Reputatie 7
Badge +11

Welke lampjes knipperen er groen op het glasvezelkastje? Er zitten doorgaans drie of vier lampjes op.

Glas en ethernet knipperen groen. Op de experia service oranje internet rood en wireless knippert groen.

 

Reputatie 7
Badge +11

Als glas en ethernet groen branden dan krijg ik haast het idee dat er iets niet helemaal lekker is met de kabel tussen glasvezelkastje of dat ie niet in de juiste poort zit. Kun je eens controleren of deze in de rode WAN-poort zit van de Experiabox?

Die rode draad klopt loopt naar de wan poort.... Rare is ook dat alles oké was tot vanmorgen. 

Reputatie 7
Badge +19

Die rode draad klopt loopt naar de wan poort.... Rare is ook dat alles oké was tot vanmorgen. 

Hi Robert, je reacties stonden in een vrij oud topic, daarom heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Fijn om te zien dat NHendriks je al op weg geholpen heeft, en dat je verbinding het intussen weer doet. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten!