Vraag

Breuk in de glasvezelkabel, we zitten nog zonder TV en Internet

  • 18 June 2022
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 3

Ik heb van afgelopen geen internet en interactieve tv.er is dinsdag een monteur van KPN geweest hij zij dat er een breuk in de glasvezelkabel in de straat was.donderdag is er een andere monteur geweest en die zij dat de breuk 100 tot125 meter lag.hij zij dat ze vrijdag het kwamen maken maar het is zaterdag en we zitten nog zonder internet en tv.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @bert 49 en bedankt voor je bericht!

Wat is op dit moment de status, kan ik nog ergens assisteren? Mocht je nog steeds zonder diensten zitten dan duik ik hier graag dieper in. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je dan een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?

Reputatie 3

We hebben van afgelopen vrijdag weer internet en tv.

Reputatie 7
Badge +12

We hebben van afgelopen vrijdag weer internet en tv.

Goed om te lezen dat je sinds vrijdag weer gebruik kunt maken van je aansluiting en oprechte excuses voor het ervaren ongemak @bert 49 ! Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag en anders nog een mooie & zonnige dag toegewenst!