Vraag

Brief gekregen dat mijn snelheid zou worden verhoogd, nog niet gebeurd

  • 1 May 2024
  • 16 reacties
  • 163 keer bekeken

Reputatie 2

Hallo kpn.

Ik had half april van jullie een brief gekregen dat jullie mijn internet snelheid gratis gingen verhogen van 200 naar 1gb (dat vond ik echt super van jullie) maar nu is april dus voorbij en helaas nog geen verhooging gekregen. Moet ik hier voor even bellen of is het toch nog even geduld hebben?

Met vriendelijke groet Christian


16 reacties

Badge

Hier het zelfde probleem. Wel beloofd niets veranderd 

Reputatie 2

@Mars71 Laten we hopen dat ze het wel doorvoeren anders ga ik toch naar een andere provider toe, ik heb nog steeds het oude contract wat is verlopen en ook kwa mobiel dus 2 in 1 zeg maar. Ik wacht op antwoord van kpn wat ze gaan doen.

Reputatie 7

In drie brief staat volgens mij de zin "Binnen een maand verhogen we je snelheid".

Is die maand al voorbij?

Reputatie 2

@wjb Ja klopt was in april en het is nu mei

Reputatie 7

@wjb Ja klopt was in april en het is nu mei

Maar er is nog geen maand voorbij sinds je die brief ontvangen hebt, het is immers nog geen half mei.

Geef het dus nog even tijd. Bij mij ging het overigens zeer vlot. Ik kreeg op 16 april de brief en op 23 april was de snelheid verhoogd van 200Mbps naar 1Gbps. Ik hoop dat het bij jou ook spoedig zal gebeuren.

Reputatie 2

@Mars71 Hardstikke bedankt voor je reactie. Ik wacht het inderdaad even af, misschien was ik te snel. Je hebt wel gelijk over die maand, ik dacht deze vorige maand maar ik hou even de datum vast wanneer ik in de brief heb ontvangen. Ik laat het weten als de verhoging is afgerond op 11 mei.

Reputatie 2

Hoi @C-Linders , hier hetzelfde. Brief ontvangen op 11 april, inmiddels nog geen snelheidsverhoging. Meerdere lotgenoten hebben zich tevens verzameld in mijn topic:

We moeten geduldig zijn helaas 😅

Reputatie 7

Wat opvalt is dat iedereen bij wie het lang duurt die brief op 11 april ontvangen lijkt te hebben.

Dat baart me wel een beetje zorgen en dus hoop ik dat een moderator hier eens in wil duiken.

Reputatie 2

@GlenSpey Goed om te lezen, en nu is het aan kpn het waar te maken. Denk dat veel klanten weg gaan bij kpn als ze zijn belofte niet waar maken.

Reputatie 2

@wjb Ik hoop dat daar eens tijd in gaan stoppen om uit te zoeken waarom het zo lang moet duren.

 

Btw ik heb veel topics gelezen dat kpn niet weet waar je het over hebt en niet helpen naar een oplossing of wat er nu aan de hand is, als dat het geval is dan is het voor mijn een makkelijke oplossing.

Reputatie 2

Zojuist een mail ontvangen waarin bevestigd wordt dat ik binnen 7 dagen mijn hogere internetsnelheid heb 😁

Reputatie 2

@GlenSpey Hey dat is goed nieuws!! er zit vooruitgang in. Nu maar hopen dat ik ook snel een mail krijg van kpn. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7

Zojuist een mail ontvangen waarin bevestigd wordt dat ik binnen 7 dagen mijn hogere internetsnelheid heb 😁

Bij mij werd direct dezelfde nacht de snelheid verhoogd. Ik hoop dat het bij jou ook zo snel zal gaan.

Reputatie 2

@wjb Hey fijn om te horen!!!! Ja ik hoop dat ik de volgende ben hahaha.

Reputatie 7
Badge +17

Wat opvalt is dat iedereen bij wie het lang duurt die brief op 11 april ontvangen lijkt te hebben.

Dat baart me wel een beetje zorgen en dus hoop ik dat een moderator hier eens in wil duiken.

Dit snap ik heel goed! Het kan natuurlijk toeval zijn.

Maar ik zie dat het bij een aantal begint door te lopen, dus vooralsnog doe ik niks. Is er eind mei nog niks veranderd, dat is het zeker een goeie om verder te onderzoeken.

Tot die tijd is het een kwestie van geduld.

Reputatie 2

Update, hier is de snelheid ook aangepast en goed. dus deze topic mag dicht. Ben er blij mee!!!

Reageer