Beantwoord

Broadband lampje brandt rood

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Het broadband lampje op mijn oude experia box brandt rood, ook na hernieuwd opstarten door mijzelf en op afstand door KPN. Ik heb wel wifi. Wat is er mis of wat kan er hierdoor mis gaan?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 23 November 2021, 20:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Graafbop! Je schrijft ‘oude Experiabox’. Wat bedoel je hier precies mee? Heb je op je ‘nieuwe Experiabox’ of eigen router wel groen licht en verbinding?

Met de oude bedoel ik: Experia V9. Die doet het nog goed. Vandaar dat de monteur die hier op 1 november jl.mijn hussel Internet 100Mbit/s (dat ik op 23 oktober had besteld) kwam aansluiten mij adviseerde om de Experia V10 nog maar niet aan te sluiten.

Het rode lampje zou volgens hem uitgaan als in de centrale het nieuwe abonnement weer teruggezet naar het oude. Want, hou je vast: de bekabeling op mijn adres maakte het door mij gekochte abonnement onmogelijk omdat KN niet van zins was af de benodigde extra kabel daarvoor te trekken.

Het rode lampje blijft dus vrolijk branden. Als ik de Experia V10 aansluit slaat hij na een paar seconden af en ook hierop brandt een rood lampje. 

 

Downloadsnelheid 7Mbit/seconde. Misschien moet de monteur nog even langskomen?

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ohja, dan is het wel goed om de aansluiting te controleren. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kijken met je mee en plannen wanneer nodig meteen een monteur met je in. Voor storingen zijn we 24/7 beschikbaar. Anders kun je na het weekend bellen vanaf 08.00uur. Ons nummer is 0800-0402.