Beantwoord

Buitengebied

  • 26 April 2020
  • 13 reacties
  • 259 keer bekeken

Hallo, ik woon in het buitengebied, we wonen met 2 familie’s op 1 adres!!

de familie waar we het van huren heeft kpn buitengebied, wij hebben de dsl verbinding gekregen, maar daar kun je niets mee, een update voor een spel 20gb is geen uitzondering!

wat is er voor ons mogelijk?

we hebben op de telefoon al onbeperkt internet maar ivm update computer programma’s niet praktisch!

mvg Rene

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 April 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

 

Badge +19

Nou je hebt het zelf al gezien denk ik. Eigenlijk kan er niets. Nou ja internet buitengebied wel maar die is al in gebruik begrijp ik. Misschien dat een medewerker nog iets kan verzinnen. Ziggo is ook geen optie zeker?

Reputatie 7
Badge +22

Koper: 0 Mbit/s? 🙈 Dat is niet veel! 😂 Maar die familie kan in ieder geval gebruik maken van 4G buitengebied. Maar omdat die familie het al heeft, ben ik bang dat het denk ik niet gaat. Als het huisnummer een toevoeging had, dan had het misschien wel gekund. (Bijvoorbeeld: 20 en 20a) zit er geen telefoonaansluiting aan jullie kant van het huis?

Reputatie 7
Badge +22

Ziggo is ook geen optie zeker?

Nee @Joep1965, meestal heeft een kabelmaatschappij geen kabel liggen in het buitengebied, dat zou namelijk te kostbaar zijn. Meestal hebben mensen in het buitengebied een schotel toen 4G buitengebied nog niet bestond. Of ze hadden voor de TV Digitenne, want die was er eerder dan 4G buitengebied. 

Nou je hebt het zelf al gezien denk ik. Eigenlijk kan er niets. Nou ja internet buitengebied wel maar die is al in gebruik begrijp ik. Misschien dat een medewerker nog iets kan verzinnen. Ziggo is ook geen optie zeker?

Helaas geen ziggo, ofzoiets😥 ik zal morgen eens bellen naar Kpn

 

dankjewel. 

Koper: 0 Mbit/s? 🙈 Dat is niet veel! 😂 Maar die familie kan in ieder geval gebruik maken van 4G buitengebied. Maar omdat die familie het al heeft, ben ik bang dat het denk ik niet gaat. Als het huisnummer een toevoeging had, dan had het misschien wel gekund. (Bijvoorbeeld: 20 en 20a) zit er geen telefoonaansluiting aan jullie kant van het huis?

Nee we wonen eigenlijk opkamers als je het zo bekijkt!

Nee geen vaste aansluiting alleen de dsl komt onze kant op!

bedankt

Allemaal bedankt ik ga morgen eens bellen, kijken wat er mogen is!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rene.salard, welkom hier. 

Jullie wonen dus op 1 adres, maar toch apart. Als het echt maar 1 adres is zonder dat je een eigen huisnummer hebt is er eigenlijk niets mogelijk. Dan is de enige optie om de lijn te splitsen. Wat jullie eigenlijk al doen. MEer kan ik er niet van maken ben ik bang. Dit zal mijn collega ook aangegeven hebben. 

Hoi @Rene.salard, welkom hier. 

Jullie wonen dus op 1 adres, maar toch apart. Als het echt maar 1 adres is zonder dat je een eigen huisnummer hebt is er eigenlijk niets mogelijk. Dan is de enige optie om de lijn te splitsen. Wat jullie eigenlijk al doen. MEer kan ik er niet van maken ben ik bang. Dit zal mijn collega ook aangegeven hebben. 

Ja er is niets mogelijk!

alleen T-mobile of misschien evenwifi dat laatste wel duur maar ja, wat moet je zonder internet!

Reputatie 7
Badge +20

Ik had gehoopt je te kunnen helpen, maar helaas. Ik kan er niet meer van maken. :(

Mocht ik je toch nog ooit van dienst kunnen zijn, dan hoor ik graag weer van je. 

Ik had gehoopt je te kunnen helpen, maar helaas. Ik kan er niet meer van maken. :(

Mocht ik je toch nog ooit van dienst kunnen zijn, dan hoor ik graag weer van je. 

Ik heb het opgelost, wel duur maar perfecte WiFi, ik heb 4g+, onbeperkt en download van 90 mbps net zo snel als mijn hotspot van de mobiel. 
iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +20

Dat is ook een oplossing. :)