Beantwoord

buitengebied 4g werkt niet

  • 14 July 2019
  • 10 reacties
  • 322 keer bekeken

Hallo, sinds maandag 4 g zwarte modem.
Experiabox 10 werkt ADSL 8 tm 11 mb down op oud bestaand ip adres. 4 g blijft rood.

Hard resets fabriek op beide geen 4g
4g rood en blijft zo en geen bereik dus.
Lan en power blauw zijn ok.

Apn in experia box staat op snel internet ook na tig resets beide ook 4g Modem

Sim eruit klikt goed weer in.
Ook buiten blijft 4 g rood.
Gebeld is actief abbo.
Sim was niet geactiveerd sorry doen we nu
Nog niets. Is de juiste wel geactiveerd heb sim nr niet.
Dekking 4g op de kaart kpn groen op postcode.
Willen monteur sturen terwijl ADSL is ok.
Alleenstaand en trucker nu moeilijk vrij te plannen en laat thuis als thuis kom.

Na week proberen en bellen als tijd had voorgesteld neem 4 g modem mee als langs kpn winkel kan was beste om deze snel te testen of a werkt en sim wel goed is cq geactiveerd en of defect aan 1 van beide.

Las vaak sim er niet goed in zit.
Niet geactiveerde sim, wat ik dus ook had.
Andere kabels geprobeerd ook powerline kan wel in de config op ip van 4g Status connecting. Experia ziet ip vd 4g modem.

Was blij met wat speed, teleurstelling frustratie is dat nu🙄
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 July 2019, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Kom middag langs xxl kpn Amersfoort winkel. Modem bij me ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Eded, welkom! Wat ontzettend balen dat het zoveel moeite kost om de boel aan de praat te krijgen! Begrijp ik het goed dat je straks langs de winkel gaat? Mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, laat je het me weten? Dan helpen we je hier ook graag verder.
Hoop lukt voor sluitingstijd vandaag.
Houd hier zeker status bij.
Bedankt
Hallo @Eded, welkom! Wat ontzettend balen dat het zoveel moeite kost om de boel aan de praat te krijgen! Begrijp ik het goed dat je straks langs de winkel gaat? Mocht het probleem niet opgelost kunnen worden, laat je het me weten? Dan helpen we je hier ook graag verder.

Geweest @Marcia_ nieuwe Sim adapter en zonder lan stroom erop xxlkpn amersfoort. Werkt. Thuis niet sim in smartphone krap 3 g dekking ook buiten met netwerk tool.

Kan niet op u adres vertelde medewerker aan de telefoon. 0800402.
Moment vraag weer even na, kan signaalbooster cq kastje geplaatst worden. Moet monteur komen dan werkt 4g wel.

Ben chauffeur veel weg en kan geen vrj nemen komemde tijd. Als thuis ben is laat en zeer onregelmatig dmv buitenlamd ritten


Denk maar laat zo, half jaar denkelijk verhuising. Is het zo complex om het aan te sluiten, dan kan ik dat zelf wel als wel thuis kom wat niet van te voren weet.. kan je dat voorleggen eventueel? Zo spannenend zal het niet zijn.

Eerst kan wel, nu niet, en toch dmv kastje kan het wel🤤. Netwerkdekking kaart is dan ook niet zuiver. Groen 4 g, echt niet dus.

Werkse al met al veel nachtelijke tijd ingestoken voor niets. Erg jammer.

PS xxl kpn was goede service verstand van zaken.
Kpn 4 g sim in smartphone, buiten gemeten. Met zonder data op dit level is de max outdoor. Indoor soms 3 g meest 2g

Apn niet te veranderen in zwarte modem.
Dacht even dan 3 g proberen :)

Vond wel goede dat medewerkster mij vraagt of er meerdere 4g klanten hier zijn 😲🤓

Ik zeg nee onmogelijk zonder 4 g buiten dekking😖
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Eded, top dat je het nog even laat weten! We hebben inderdaad een buitenantenne, die kan je gewoon zelf aanschaffen en installeren. Er zitten wel kosten aan vast, dus je zult zelf een overweging moeten maken of je deze gaat kopen of niet. Ik zie op de dekkingskaart inderdaad dat het niet per se optimaal is op jouw adres. Misschien kan je het 4G modem eens wat dichter bij een raam zetten. Wie weet biedt dat nog soelaas!
Buiten zelfde, antenne hadden ze het niet over. Kastje antenne zal denk niets verbeteren.

Er is geen 4g Dekking denk booster alleen werkt die kaart klopt dus niet.
Was bij klant telecom bedrijf, gsm repeater en antenne gemonteerd gratis. Opgelost

Reputatie 7
Badge +30
Wat ontzettend fijn! Goed om te zien dat het toch is opgelost met een antenne, zoals ik adviseerde 🙂. Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!