Beantwoord

buitengebied traag internet

  • 31 December 2020
  • 12 reacties
  • 146 keer bekeken

Wij hebben traag internet 13 mbit graag willen wij een 4G internet verbeteraar hebben . Hoe komen wij hier aan ? En hoe ik kom ik normaal in contact met de klantenservice ?

icon

Beste antwoord door Bart_ 7 January 2021, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Hallo @Dhrjoost  kijk via onderstaande link of 4G-internet buitengebied voor jouw beschikbaar is:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Ik denk niet dat je daar voor in aanmerking komt, want 13Mbit/s wordt niet als traag internet beschouwd, heb ik zelf jarenlang gehad die snelheid in de bewoonde wereld, dus géén buitengebied en dat werkte ook.

Succes.

 

Badge +19

Toch een kleine aanvulling; Als de snelheid onder de 30Mbit/s kan je in aanmerking komen voor sneller internet buitengebied. Je zal dan een hussel abonnement moeten nemen. Op deze site kan je zien of je daarvoor in aanmerking komt.

Wij hebben al KPN hussel abonnement, maar ik kan het niet vinden op internet voor sneller internet. En KPN zegt op ons adres 12 mbit en 1 mbit upload zou graag wel meer willen ook omdat we een tweede interactieve tv willen

Badge +19

Dus op de site die ik gaf krijg je als je je postcode invult niet te zien dat het leverbaar is?

Op de site staat dat het niet leverbaar is op ons adres.

Er wordt niet gesproken of het leverbaar is of niet 

Op de site staat dat het niet leverbaar is op ons adres.

Hallo @Dhrjoost , jammer, maar dan zal je het met je huidige snelheid moeten doen.

In MijnKPN onder abonnementen kun je zien hoeveel tv's je maximaal aan kunt sluiten, eventueel kun je misschien kiezen voor Digitenne als 2e tv-aansluiting.

Succes.

 

Badge +19

Jammer inderdaad. Levert Ziggo niet op jouw adres?

Dat is zeker jammer , we hebben juist 2de tv al digitenne en willendaar juist vanaf ook omdat het soms stoort en dat we de luxe willen van interactieve tv 

Ja ziggo heeft veel storing hier in deze regio. En KPN hebben we nooit storing alleen zou graag een stuk sneller willen. 

Badge +19

Lastige keuze. ik zou Ziggo toch wel een jaartje proberen. Je kan altijd weer terug na een jaar.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Dhrjoost Welkom hier en leuk om te zien dat je al enige uitleg van de community hebt gekregen. De snelheid die we kunnen leveren hangt af van de afstand van jouw huis tot verdeelkast. Op de meeste plekken kunnen we een goede snelheid leveren, maar soms is het lastig. Voor de buitengebieden kunnen we Sneller Internet Buitengebied aanbieden, je leest daar meer over via de link die Joep je al gaf. Een aantal zaken bepaalt of je hier wel niet voor in aanmerking komt: de leverbare snelheid, je locatie en de 4G-capaciteit. De snelheid die je noemt, 12 Mbit/s is niet veel. Je kunt er (bekabeld) mee internetten en 1 itv-aansluiting zal ook lukken, maar meer wordt lastig.Â