Vraag

Caiway abonnement is niet stop gezet!

  • 5 April 2021
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Geachte,

 

Onlang ben ik overgestapt naar KPN, in jullie welkoms mail geven jullie aan dat jullie het Caiway abonnement per direct opgezegd hebben, dit is tot op heden niet door jullie uitgevoerd, nu betaal ik al 2 maanden per maand € 72,- aan Caiway. Graag zsm abonnement alsnog stopzetten en compenseren aub.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Heb je Caiway al gebeld? Die moet immers het abonnement stoppen.

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice van KPN dan lijkt het mij dat KPN hierover duidelijkheid moet verschaffen, temeer omdat het in je welkomstmail staat vermeld

Wat vervelend dat het is misgegaan. Had je Overstapservice of alleen nummerbehoud?

Enige wat je nu kunt doen is zelf Caiway opzeggen. Dat loopt dan, ivm de wettelijke opzegtermijn, wel nog 1 maand door.

Als dit een foutgelopen Overstapservice is (geweest) dan kan je compensatie krijgen. Dat wordt hier dan verder behandeld middels een kpn-moderator. Die komt hier nog.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RBunskoek, welkom. 

Wat vervelend dat jij nu dubbel betaald, dat is natuurlijk niet de bedoeling. @PeterG heeft helemaal gelijk!

Het is belangrijk dat jij Caiway nu zelf zo snel mogelijk opzegt. Vervolgens wil ik graag met jou verder kijken, als op de orderbevestiging overstap service staat aangegeven, dan is dit volledig onze fout en kunnen de kosten gecompenseerd worden. Let op! Enkel een mondelinge bevestiging van een medewerker is in dit geval niet voldoende, de overstap service moet echt zwart op wit op de bevestiging staan. Deze is namelijk leidend. Vul jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer, geef even een seintje wanneer jij contact hebt gehad met Caiway, dan ga ik voor je aan de slag. 

Dag Hanna,

Inmiddels heb ik mijn profiel aangepast met postcode en huisnummer, morgen probeer ik met Caiway contact te maken. Daarna zal ik je informeren, Iedereen bedankt voor jullie antwoorden en hulp :grinning: .

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RBunskoek,

Bedankt voor het toevoegen. Ik heb gelijk jouw order bevestiging erbij gepakt. Deze is op 28/01 ook naar jou verzonden. Als je deze niet meer hebt kan ik jou een kopie toesturen. Hierin staat helaas het volgende:

screenshot orderbevestiging

Jij hebt dus geen gebruik gemaakt van de overstap service, en het opzeggen van Caiway is echt jou eigen verantwoordelijkheid geweest. Misschien heb jij wel bij een medewerker of online aangegeven dat jij hier wel gebruik van wilt maken, maar niet alle aanvragen voor overstap service kunnen worden uitgevoerd. Daarom is het altijd belangrijk om de orderbevestiging na te lezen en ons te contacteren wanneer daar iets anders is in staat dan je had verwacht/had afgesproken.