Beantwoord

chatsite onbereikbaar

  • 21 July 2021
  • 11 reacties
  • 82 keer bekeken

goedemiddag ik kan vanaf maandag niet meer op bepaalde chatsite komen 

het vreemde is via wifi kan ik dat helaas wel maar dan moet het via een smartphone 

via de Desktop wil het opeens niet meer

 

enige idee hoe ik  dit kan oplossen ?

modem al gerest helaas zonder suc6

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 July 2021, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Swiebertjefm ,

Probeer eens op jouw Desktop de browsegeschiedenis en de cookies te wissen. 

Grote kans dat het daarna weer gaat lukken.

 

@Noordzee  helaas helpt niet

 

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa, 

Kan het zijn dat die chatsite jou een IP-ban hebt gegeven? Anders weet ik het ook niet.

hoe is het dan mogelijk dat ik via wifi de zelfde ip heb en er wel op kan :thinking: daarom snap ik het niet 

 

Reputatie 7
Badge +17

Vreemd dat je ineens problemen hebt met het benaderen van bepaalde chat website, @Swiebertjefm. Wat het probleem extra bijzonder maakt, is dat je het probleem alleen op jouw desktop ervaart en niet op jouw smartphone. Het lijkt mij inderdaad geen IP-ban, zoals Noordzee voorstelt, want dan zou je ook vanaf jouw smartphone geen toegang moeten hebben. Misschien dat je op MAC-adres niveau bent geblokkeerd? Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet. :slight_frown:  Dit valt ook buiten ons domein, dus ik kan je hier ook niet verder helpen, sorry.

@Denise_  nee ik snap het ook niet hoop  dat er snel glaavezel komt 😅😅

@Denise_  hoe kan het dat ik het via de desktop niet vind maar als ik hem via WiFi  op me gsm zet wel enig idee waar ik dit kan vinden ?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik durf je dat niet te zeggen, @Swiebertjefm. Misschien dat je op MAC-adres niveau bent geblokkeerd? Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet. :slight_frown: 

Ik durf je dat niet te zeggen, @Swiebertjefm. Misschien dat je op MAC-adres niveau bent geblokkeerd? Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weet. :slight_frown: 

 weten 1 van je collegas het toevallig ook niet ?

Reputatie 7
Badge +24

Wat zie je precies als je de chatsite probeert te benaderen? Krijgt u een foutmelding? Error? Wat gebeurt er?

Please complete the security check to access  

 

dit geeft ie aan @Nick83