Compliment voor nieuw mobiel en glasvezelabonnement. Alles vlekkeloos verlopen!

  • 9 June 2022
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil hier even een positief berichtje plaatsen. Het is makkelijk en logisch om vooral de storingen, problemen en negatieve ervaringen te plaatsen. 
Echter, sinds vandaag heb ik glasvezel en sinds een paar dagen mobiel. Alles is werkelijk vlekkeloos verlopen ook qua overgang. Ik heb geen moment zonder telefoon of internet gezeten.

De monteur was zeer vriendelijk en behulpzaam en kon niet verder omdat er iets met een patch was. Een telefoontje van hem leverde op dat er iemand zou langskomen echter dit was na een twee uurtjes verder niet meer nodig, alles werkte. En het werkt prima, achterin de woonkamer volle snelheid WiFi zowel up als down. Ik ben voor nu zeer tevreden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @EribaTriton, welkom op ons forum. 

Wat fijn dat je de tijd neemt om dit hier te plaatsen, dankjewel. Als je nog de moeite wilt nemen om je KPN profiel in te vullen ga ik ervoor zorgen dat die monteur ook een lief complimentje krijgt. 😊

Ik hoor graag van je.