Beantwoord

Conpensatie

  • 21 August 2020
  • 16 reacties
  • 293 keer bekeken

Ik wil graag gecompenseerd worden voor het feit dat ik 2 dagen op rij geen spel heb kunnen spelen omdat Julie geen verbinding met hun servers kon maken. 

 

Het gaat om de servers van Activision omtrent spel cod modern warfare! 

 

Dus hoe gaan we hier een oplossing voor vinden? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 August 2020, 23:42

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @BennyenEsmeeTas,

Hieronder wordt uitgelegd wanneer je voor een compensatie in aanmerking komt:

Wat houdt deze wetswijziging in?

De regeling bepaalt dat u bij netwerkstoringen van langer dan 12 uur een deel van uw abonnementskosten terugkrijgt. Dit geldt voor landelijke, regionale en lokale storingen op het vaste en mobiele netwerk.

Hoogte van de compensatie op basis van de abonnementskosten

De vergoeding is gekoppeld aan uw maandelijkse abonnementskosten. Duurt de storing  tussen de 12 en 24 uur? Dan hebt u recht op één dertigste deel van uw maandelijkse abonnementskosten met een minimum van € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er één dertigste deel bij. 

Compensatie_bij_netwerkstoringen

Hoe werkt het bij prepaid?

Ook prepaid gebruikers worden gecompenseerd bij storingen die langer dan 12 uur duren. Hebt u een prepaid abonnement? Dan krijgt u minimaal € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er € 0,50 aan beltegoed bij.

Compensatie aanvragen

Als er een storing is, lost KPN deze zo snel als mogelijk op. Eenmaal verholpen, hebt u 30 dagen de tijd om compensatie aan te vragen. Dit kunt u eenvoudig doen via het aanvraagformulier op kpn.com/compensatie. Uw vergoeding verrekenen we vervolgens op uw eerst volgende factuur.

Reputatie 2

Als de rest van het Internet wel werkt ,kun je toch niet gaan vragen om compensatie ,omdat je geen verbinding kan krijgen met een cod server? Is de wereld gek of ben ik gek?

Reputatie 6
Badge +6

Nee @MarcoBouw , de wereld wordt steeds gekker. Ik snap best dat het vervelend is hoor maar hier een compensatie voor vragen is natuurlijk totaal niet realistisch. “Dus hoe gaan we hier een oplossing voor vinden?” 😂😂

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @BennyenEsmeeTas en welkom hier op het forum!

 

Ontzettend zuur natuurlijk dat je 2 dagen lang geen Call of Duty hebt kunnen spelen. Ik zat met hetzelfde probleem dus ik voel je 'pijn' zeker. Helaas moet ik je wel teleurstellen wat betreft een compensatie; zodra je internetverbinding in zijn geheel niet werkt, kun je in aanmerking komen voor een compensatie. Daar was in dit geval geen sprake van dus kun je hier geen vergoeding voor aanvragen, het spijt me. 

Als jullie niet compenseren v hiervoor (dus geen volledige service hebben kunnen verlenen) zal ik geen volledige betaling kunnen leveren omdat ik GEEN volledige service heb gekregen dus het spijt me dat ik jullie geen volledige betaling zal leveren

 

Met vriendelijke groet, 

Gedupeerde klant

Badge +19

Als jullie niet compenseren v hiervoor (dus geen volledige service hebben kunnen verlenen) zal ik geen volledige betaling kunnen leveren omdat ik GEEN volledige service heb gekregen dus het spijt me dat ik jullie geen volledige betaling zal leveren

 

Met vriendelijke groet, 

Gedupeerde klant

Doe dat nou jezelf niet aan. Het gaat je veel extra kosten opleveren. Zonde van je geld.

Reputatie 7
Badge +12

Het spijt me maar ik kan je hierin niet tegemoetkomen. Je betaalt KPN voor een werkende internetverbinding en die had je gewoon. Dat er problemen waren met een bepaalde server is natuurlijk vervelend maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren. Normaal gesproken wordt bij een storing berekend wat je kwijt zou zijn voor de periode dat je geen diensten had. Stel we gaan uit van 2 dagen en je betaalt (dit is een voorbeeld) 60 euro per maand, dan zou je een vergoeding krijgen van 4 euro. In jouw situatie zou dat een nog lager bedrag zijn omdat je alleen een probleem had om Call of Duty te spelen, verder deed alles het waarvoor je internet nodig had. Stel ik zou je dus op basis hiervan een compensatie aan kunnen bieden, dan zou je uitkomen op een bedrag van enkele eurocenten. Ik wil je wel adviseren om het volledige maandbedrag te betalen om eventuele problemen te voorkomen, dat lijkt me voor niemand wenselijk. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar ik kan hier met alle goede wil van de wereld niks anders van maken en hoop dat je wel weet waar je aan toe bent. 

. . . Is de wereld gek of ben ik gek?

Dat denk ik ook vaak !

 

Overigens :

https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/

NB, ik mis het niet.

Trek m'n internet kabel eruit zeg dat ik een week geen internet heb gehad stap over en weiger te betalen 9mdat ik "geen" internet heb gehad probleem opgelost ik betaal beduidend minder en jullie zijn dan weer een klant kwijt! 

 

Logisch dat 3 kwart van de straat bij ziggo zit wel glasvezel en geen provider die nalaat om te leveren aan de klant

 

Stil erin met jullie antwoorden ik kan het na dit bericht niet meer lezen voor een week! 

Fuck kpn en z'n slechte klantenservice tot over een week

Reputatie 4
Badge +1

Met deze houding ga je echt nergens komen. 

Je geeft aan dat dat je geen verbinden met COD servers kon maken. Ligt dat bij KPN of bij die servers? En hoe kom je tot de conclusie dat bij KPN ligt?

 

Daarnaast vind ik persoonlijk erg "bijzonder" dat je compensatie vraagt omdat je niet een spelletje kon spelen. Ik hoop dat je niet erg onder geleden hebt. 

Reputatie 7
Badge +7

Ja, het leven is zwaar. Vooral als je je om kleinigheden druk maakt. Ik weet een leuke tekst voor je grafsteen: “En toch kwam ik van rechts.” 

Hoi @BennyenEsmeeTas 

Ik blijf lachen om jullie alle twee Benny&Esmee.


Dit gaat mijn verstand echt te boven.
Hoe een simpel spelletje jullie leven zo kan dwarsbomen.
Natuurlijk is het teleurstellend dat KPN jullie niet tegemoet wil komen.:innocent:

Ik zou zeggen spreek je rechtsbijstandverzekering er eens op aan.
Mocht je die niet hebben, zou ik er eentje nemen.
Want ik heb het idee dat het in de toekomst nog wel eens zal voorkomen, een storing dan hé.
En bij welke partij dat gebeurt is niet van belang. Gewoon procederen.:sunglasses:

Reputatie 7

En dan te bedenken dat de oorzaak van het probleem helemaal niet bij KPN lag.

Reputatie 7
Badge +10

Bestaat er een AA voor game verslaafden? Just wondering :thinking:

(gelukkig staat het niet zwart op wit dat de ts zelf de stekker eruit trekt :sunglasses:

Reputatie 4
Badge +1

Bestaat er een AA voor game verslaafden? Just wondering :thinking:

(gelukkig staat het niet zwart op wit dat de ts zelf de stekker eruit trekt :sunglasses:

Ja bestaat. Maar een cursus omgaan met teleurstelling zou ook kunnen natuurlijk.

 

En als men stekker er uit trekt is makkelijk te zien. Dus roep maar een hoop, maar denkt niet dat die rijk gaat worden op deze manier.

Reputatie 6
Badge +6

Trek m'n internet kabel eruit zeg dat ik een week geen internet heb gehad stap over en weiger te betalen 9mdat ik "geen" internet heb gehad probleem opgelost ik betaal beduidend minder en jullie zijn dan weer een klant kwijt! 

 

Logisch dat 3 kwart van de straat bij ziggo zit wel glasvezel en geen provider die nalaat om te leveren aan de klant

 

Stil erin met jullie antwoorden ik kan het na dit bericht niet meer lezen voor een week! 

Fuck kpn en z'n slechte klantenservice tot over een week

Man man man…..

Reageer