Beantwoord

Constant resetten en opniew opstarten

  • 19 August 2020
  • 5 reacties
  • 209 keer bekeken

Ola,  wilde graag vragen of jullie aub willen ophouden met het elke dag,meerdere malen mijn internet  te resetten waardoor ik opnieuw moet opstarten nadat ik mijn modem heb gereset. Dit is vaak rond 0300 en 2200 het geval, het probleem is dat ik me best doe geld te verdienen met een paar spellen de ik speel. Als ik eindelijk eens een goede dag heb een ranks omhoog ga dan gooien jullie ongevraagd en zonder bericht mijn internet eruit. Hierdoor wordt ik door mijn team chago aangekeken en wordt er zelfs gedreigd dat ik er uit wordt gegooid. Het is toch net onmogelijk om 24 uur de tijd te geven voor de waarschijnlijk kleine updates de jullie doen. Op deze manier kan ik niet bij Kpn blijven, andere providers hebben dit beter voor elkaar. Het is voor mij belangrijk dat er stabiel internet is , anders raak ik me plek kwijt. Hoop dat jullie hier snel wat aan kunnen doen anders  heb ik geen keus en moet ik wel overstappen, terwijl ik graag bij kpn blijf.

Wat de mogelijkheden dan ook wel of niet zijn ik hoor het graag z.s.m terug. Verder ben k gewoon erg blij en tevreden. Het zou jammer zijn dat ik hier om weg zo moeten gaan. Mochten er nog vragen zijn dan heb ik graag direct contact zodat k het mondeling kan uitleggen.

mvg Peter

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 23 August 2020, 14:35

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Ik denk toch dat er iets mis is met je verbinding. Welk type modem heb je?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Peterheeftvragen en welkom op het forum! Je geld verdienen met gamen, living the dream. 💚 We zullen nooit constant en zo vaak je verbinding resetten of herstarten. Af en toe zijn er werkzaamheden of een update waardoor de verbinding even weg kan vallen, maar meerdere malen per dag elke dag doen we beslist niet. Game je op een console of PC? Is dit via de wifi of bekabeld? Valt het internet op andere apparaten in huis ook uit? Mocht je van de wifi gebruikmaken, dan raad ik je aan om de console of PC bekabeld aan te sluiten. Dit zorgt voor de meest stabiele verbinding en ik hoop dat je tijdens het gamen dan geen problemen meer ervaart. 

Het is 1 of 2 keer per dag en soms (denk in het geval van onderhoud wat meer), neem aan dat kpn weet wat voor apparatuur ik heb staan. De enige en altijd werkende oplossing is het resetten van de modem en dan mijn pc opnieuw opstarten. ik heb bekabeld en wifi telefoon en tv en alles valt uit omdat de modem gereset moet worden.

Mits je enig andere reden kan bedenken dan dat KPN een update of iets dergelijks doet wat op vaste tijden en bijna dagelijks gebeurd dan hoor ik dat graag. Ook hoor ik graag als je het niet kan oplossen.

 

Er was vroeger altijd om 3am al een tijdelijke verbinding verlies maar dat kwam vanzelf terug en ik probeerde niet mijn geld te verdienen met online games. Dat hield een jaar geleden op maar nu is het terug. Ik begrijp dat allemaal standaard oplossingen worden voorgesteld maar wat ik aangeef is het probleem. Heb er door een werknemer en vriend die bij een provider werkt naar laten kijken omdat ik er gek van wordt. Je moet begrijpen dat een hele dag ploeteren door 1 keer laatste te worden kan worden vernietigd en gezien ik het hier niet kan oplossen de vraag aan jullie. zie hieronder. Ik kan ook niet een andere vraag terug vinden waar ik antwoord op wil dus begrijp niet waarom er van alles wordt bij gehaald. Als mijn vraag niet duidelijk was hoor ik dat natuurlijk ook graag. En dat er iets met me verbinding is Joep, zover waren we  al voor ik contact opnam….


(Probleem :  Ola,  wilde graag vragen of jullie aub willen ophouden met het elke dag,meerdere malen mijn internet  te resetten waardoor ik opnieuw moet opstarten nadat ik mijn modem heb gereset.
Eventuele oplossing : Het is toch niet onmogelijk om 24 uur de tijd te geven voor de waarschijnlijk kleine updates de jullie doen. Op deze manier kan ik niet bij Kpn blijven, andere providers hebben dit beter voor elkaar. Het is voor mij belangrijk dat er stabiel internet is , anders raak ik me plek kwijt. Hoop dat jullie hier snel wat aan kunnen doen anders  heb ik geen keus en moet ik wel overstappen, terwijl ik graag bij kpn blijf.)

Reputatie 7
Badge +17

Mits je enig andere reden kan bedenken dan dat KPN een update of iets dergelijks doet wat op vaste tijden en bijna dagelijks gebeurd dan hoor ik dat graag.

Kan ik niet, dit doen we namelijk niet. 🙂

. Ik kan ook niet een andere vraag terug vinden waar ik antwoord op wil dus begrijp niet waarom er van alles wordt bij gehaald. 

 Is dit via de wifi of bekabeld? Valt het internet op andere apparaten in huis ook uit? Mocht je van de wifi gebruikmaken, dan raad ik je aan om de console of PC bekabeld aan te sluiten. Dit zorgt voor de meest stabiele verbinding en ik hoop dat je tijdens het gamen dan geen problemen meer ervaart. 

Ik haal dit erbij omdat het belangrijk is om te weten op welke apparaten dit speelt. M.a.w. valt de verbinding overal in huis weg, alleen op je PC of alleen op de game die je speelt en werkt een internetpagina op je PC bijvoorbeeld nog wel? Of gaat het bij diverse games mis? Zo kunnen we uitsluiten waar het hem precies in zit. Zonder antwoorden op deze vragen wordt het vinden van een oplossing lastig. Ik weet dan immers niet waar het exact misgaat. De reset die je doet daargelaten, want uiteraard valt dan de verbinding wel op alles weg. Ik zie de antwoorden graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik ga er vanuit dat het opgelost is. Zo niet, laat het hier gerust weten. 

Reageer