Beantwoord

Contact klantenservice

  • 4 January 2021
  • 4 reacties
  • 522 keer bekeken

Beste KPN,

Ik krijg vanuit de KPN wifi manager de ‘opdracht’ om contact met jullie op te nemen. Echter zodra ik jullie bel, wordt de verbinding (direct) verbroken. Hoe moet ik nu contact met jullie opnemen.

Vriendelijk groet,

Wouter

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 5 January 2021, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk nummer belt u?

Dat is 0800-0402

Reputatie 7
Badge +16

Hai @wabenschop en fijn dat jij je weg naar ons forum gevonden hebt! Het nummer wat je belt, is correct. As we speak hebben wij bijvoorbeeld nu geen wachtenden, dus je moet vrijwel meteen een collega aan de lijn krijgen. 
We zijn telefonisch bereikbaar tussen 8 en 22 uur, 7 dagen per week.
Je kunt ook met ons chatten! Gezien jouw situatie is mijn advies omdat via het mobiele datanetwerk te doen. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Laat je weten of het alsnog gelukt is?

Reputatie 7
Badge +16

Geen bericht, goed bericht? Ik hoop dat het gelukt is om alsnog contact met ons op te nemen, anders helpen wij je hier graag verder.