Beantwoord

Contact krijgen lastig, kan probleem niet vinden op site

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Gewoon belachelijk dat je niet een simpel bericht kunt sturen naar KPN via bijv. een contactformulier. Al een paar keer gebeld maar het is te druk en de verbinding wordt gewoon verbroken. En het probleem wat ik heb kan ik niet terugvinden op de site dus ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen. Tja, dat is waarschijnlijk de arrogantie van een groot bedrijf, we hebben voldoende klanten, we maken genoeg winst dus waarom zouden we ons druk maken om die paar (nieuwe) klanten. Niet mijn manier van werken. Dan maar naar een andere provider.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 5 January 2021, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Beemerboy, goed dat jij je weg naar ons forum gevonden hebt! Balen dat je geen telefonisch contact met ons kunt krijgen. Ik kan je verzekeren dat het niets te maken heeft met arrogantie of genoeg winst maken: het is ontzettend druk en we werken zo hard we kunnen. 

We zijn telefonisch en via de chat 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. Mijn tip is om rond het middaguur of in de avond met ons te bellen: je hoeft dan vaak minder lang te wachten. 
Telefonisch zijn we bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402.

Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Stel je vraag ook gerust in dit topic. De community staat klaar om je verder te helpen.

Helaas, andere provider gevonden, maar 5 minuten in de wacht en perfect geholpen. Maar toch bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank! Dat is dan heel jammer voor ons! Succes bij jouw provider!