Ik heb mij laten verleiden om mij internet van Telfort om te laten zetten naar kpn dit heb ik gedaan om meer snelheid te verkrijgen (helaas trager) Het advies in de winkel neemt U TV internet en bellen + mobiel bij ons U bent voordeliger uit. ER zou een monteur komen aansluiten ik spreek over afgelopen zomer Het resultaat is ik heb op een tv kpn geen huis telefoon en traag internet de beloofde in aanbieding word niet bereken en de aanleg is nog niet klaar. Ik heb telefonisch contact gehad en deze medewerker was zo on bestoft die verbrak de verbinding. Ook schriftelijk klacht gestuurd geen reactie. Ik ben circa 80 jaar klant bij PTT later KPN nu gaat ze dreigen dat ik het mobiel abonnement dat gelijk in moest gaan met de oplevering van het geheel niet wil betalen ik heb 1 maal de 14 euro terug gevorderd om dat ik al maanden achter elkaar voor de mobiel betaalde en het oude nummer van telfort nog in tact was en ik daar ook voor betaalde IK betaal nu mij TV dubbel mij mobiel dubbel en het resultaat nul ,nul Kpn dreigde nu mij voor 14 euro een bkr regstatie aan te melden Ik heb de afgelopen maanden circa 350 euro teveel aan tv internet uitgegeven door stommiteit van KPN medewerkers.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel