Beantwoord

Contact met KPN over mijn diensten na overstap Telfort

  • 20 December 2019
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik heb mij laten verleiden om mij internet van Telfort om te laten zetten naar kpn dit heb ik gedaan om meer snelheid te verkrijgen (helaas trager) Het advies in de winkel neemt U TV internet en bellen + mobiel bij ons U bent voordeliger uit. ER zou een monteur komen aansluiten ik spreek over afgelopen zomer Het resultaat is ik heb op een tv kpn geen huis telefoon en traag internet de beloofde in aanbieding word niet bereken en de aanleg is nog niet klaar. Ik heb telefonisch contact gehad en deze medewerker was zo on bestoft die verbrak de verbinding. Ook schriftelijk klacht gestuurd geen reactie. Ik ben circa 80 jaar klant bij PTT later KPN  nu gaat ze dreigen dat ik  het mobiel abonnement dat gelijk in moest gaan met de oplevering van het geheel niet wil betalen ik heb 1 maal de 14 euro terug gevorderd om dat ik al maanden achter elkaar voor de mobiel betaalde en het oude nummer van telfort nog in tact was en ik daar ook voor betaalde IK betaal nu mij TV dubbel mij mobiel dubbel en het resultaat nul ,nul Kpn dreigde nu mij voor 14 euro een bkr regstatie aan te melden Ik heb de afgelopen maanden circa 350 euro teveel aan tv internet uitgegeven door stommiteit van KPN medewerkers.  

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 December 2019, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wim30Wim 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Goede morgen  Ik heb mij gegevens aangepast  zodat U deze kan inzien mij mobiel is wel geactiveerd maar nog buiten gebrik

Met groet Wim

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Wim30Wim, welkom! Ik heb je gegevens erbij gepakt, maar ik snap nog niet helemaal wat er nu aan de hand is. Daarom nog wat aanvullende vragen om je zo goed mogelijk verder te kunnen helpen:

 

Hoe snel is jouw internet nu bekabeld? Ik zie dat je maximaal 88 Mbit/s kunt halen. Dit zou niet minder moeten zijn dan dat je bij Telfort zou kunnen halen. Telfort maakt immers ook gebruik van ons netwerk. 

 

Ik zie dat er in oktober wel een monteur geweest is. Deze heeft, voor zover ik op de bon kan zien, een tweede ontvanger en de huistelefoon geïnstalleerd. Wat werkt er dan op dit moment nog niet?

 

Wat is er aan de hand met je mobiele abonnement? Ik zie dat dat een nieuw nummer geweest is, maar je hebt het ook over Telfort. Zou je jouw oude nummer overnemen naar KPN? Dat zie ik niet terug in je contract bij KPN. 

 

Als laatste geef je aan dat je nu dubbel betaalt voor mobiel en tv. Waarom zeg je die niet zelf op bij Telfort? Ook daarvan zie ik geen melding op je contract dat wij dit zouden doen, vandaar de vraag. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?

Volgen De bon Ik heb in 13 Juli in de schop in Naaldwijk mij bestelling gedaan afgesproken wat er moeit  gebeuren en mij voorkeur duidelijk gemaakt. En gevraagd om meer snelheid het aansluiten van 4 tv toestellen en internet huis telefoon en een mobiel kaartje instaleren. In oktober is er een monteur geweest deze heb 1 tv aangesloten de kabel kon zo worden over gestoken en de stekker van de huis telefoon en in gestopt Ik betaal nog steeds aan Telfort mobiel dit zou voor de zelfde prijs over gezet worden naar KPN bij KPN is dit nu 14 euro bij Telfort is dit 9,30 Hoe kan iemand een kat in de zak laten kopen Ik betaald aan caywai mij tv voor de toestellen die niet aangesloten zijn ander hebben we geen tv Het internet zou met de dubbele snelheid verhogen en nu schrijft U dat dit niet mogelijk is wie hou nu wie voor de gek U snap dast wij teleurgesteld zijn in KPN IK denk dat wij opzoek moeten naar een betrouwbare leverancier.

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp nog steeds niet helemaal wat er nu precies aan de hand is. De monteur kan, tegen een meerprijs, meer apparatuur aansluiten. Is dat niet gebeurd? Ik zie dat je twee HD-ontvangers hebt en twee Digitenne ontvangers. Uit de bon blijkt dat er twee HD-ontvangers aangesloten zijn, is dat niet het geval? De Digitenne ontvangers sluit de monteur niet aan, deze kan je heel gemakkelijk zelf instellen door ze met de kabel te verbinden aan jouw tv-ontvanger en vervolgens het menu te volgen. Wellicht is er iemand in je omgeving of uit het gezien die je daar verder mee kan helpen? Je kunt dan ook Caiway opzeggen.

 

Voor wat betreft mobiel: ik zie in het contract niet dat er nummerbehoud is aangevraagd, zoals ik eerder aangaf. Je hebt bij ons dus een geheel nieuw nummer gekregen. Ik maak uit jouw verhaal op dat dit niet de bedoeling was? Je kunt in dat geval het beste even naar een KPN winkel of met ons bellen (0800-0402) met de vraag of jouw 06-nummer van Telfort op jouw lopende KPN abonnement gezet kan worden. 

 

Als laatste: in mijn eerdere bericht gaf ik aan dat je op dit moment 88 Mbit/s kunt halen. Is dit voor jullie niet voldoende? Lopen jullie er tegenaan dat het te traag is? En welke snelheid kon je bij Telfort dan halen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je inmiddels op een andere manier contact met ons hebt gehad. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.