Beantwoord

contact via chat verliep niet goed. Graag telefonisch contact.

  • 24 June 2020
  • 1 reactie
  • 203 keer bekeken

Hallo KPN,

Werkt goed jullie chat met de medewerkers, ze hebben op afstand van alles bekeken.

moest op een gegeven moment de modem een harde reset geven en de randapparatuur verwijderen. 

Toen helemaal geen verbinding meer, alles weer aangesloten verbinding herstelt.

Maar de huidige chat afgebroken, nieuwe chat gestart, hele verhaal weer opnieuw uitleggen, stopt de medeweker de chat. 

Dan maar via contact een telefoonnummer achterhalen, maar wat blijkt nergens te vinden.

Ik wil dus graag contact met iemand aan de telefoon.

Kijken of we de problemen met de telefoon kunnen oplossen want via die chat werkt dat voor geen meter.

 

mvg

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 June 2020, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @steef76 ,

Dan kun je bellen met het gratis nummer 0800-0402.