Contract telefonisch via Serviceteam KPN. Is dit te vertrouwen en kan ik dit eventueel annuleren?

  • 16 August 2021
  • 12 reacties
  • 715 keer bekeken

Hoi ik had een vraag,

 

Zojuist ben ik gebeld door een serviceteamm namens KPN . Heb leuke aanbiedingen gehad, en zelfs goedkoper dan me huidig abonnement wat ik nu heb. Ze noemde dit klein zakelijk hussel voor 3 jaar.

 

is dit te vertrouwen want ik heb wel getekend ? En kan ik dit nog annuleren als ik het toch niet wil?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen

Ja die heb ik

Kom je toevallig van Telfort

Als je het niet vertrouwd kun je bellen met de gratis klantenservice 0800-0402  spreek dan in dat je medewerker wilt spreken en vervolgens waarvoor

Reputatie 7
Badge +7

Oi, zakelijk. Dan gelden je consumentrechten niet. Je zit er dus aan vast.

Nou ja dat is dan niet anders , vond het alleen wel een beetje verleidend, korting gedurende een heel jaar, 2 gratis WiFi boosters, uiteindelijk zetten ze alle prijzen exclusief btw in het contract wat er wel in mini lettertjes onder staat maar goed. Ben over al algemeen tevreden dus als ik over een jaar een paar euro duurder uit ben dan zal dat maar zo zijn.

Kom je toevallig van Telfort

Nee ik had al KPN 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Blommetjo, dit team is inderdaad een partner van KPN. Wel verstandig om nog even contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken of alles klopt!

Voor eenieder die (o.a. door https://servicesteamm.nl) benaderd wordt,

Devies is goed opletten, ik zou niet ingaan op deze colportage van serviceteamm.

Je wordt wsl benaderd omdat je een kvk-nummer hebt. Zitten in de aanbieding allerlei suggesties die in de praktijk anders voor je zullen uitpakken. Slinkse wijze van benaderen.

Ik heb er overigens verder geen belang bij of je het wel of niet doet, maar ik adviseer om hier nooit op in te gaan. Ik werd getriggerd door de “leuke aanbieding”. Ik verbaas me erover dat een bedrijf als KPN met zulke partijen zaken doet.

Maar we leven in een vrij land, dus maak zelf de keuze of je dit wilt of niet.

Reputatie 7
Badge +7

Zakelijk. Dus geen BTW. Geen consumentenrecht. Abonnement is voor een paar jaar en mag stilzwijgend verlengd worden.

Als consument NOOIT doen. Zakelijk wel omdat je dan met de kosten wat kunt op je balans.

Reputatie 7
Badge +18

Zakelijk. Dus geen BTW. Geen consumentenrecht. Abonnement is voor een paar jaar en mag stilzwijgend verlengd worden.

Als consument NOOIT doen. Zakelijk wel omdat je dan met de kosten wat kunt op je balans.

 

Vaak niet alles als je het op een privé adres afsluit (ZZP) en helemaal niets als je niet vanuit huis werkt.

Reputatie 7
Badge +7

Zakelijk. Dus geen BTW. Geen consumentenrecht. Abonnement is voor een paar jaar en mag stilzwijgend verlengd worden.

Als consument NOOIT doen. Zakelijk wel omdat je dan met de kosten wat kunt op je balans.

 

Vaak niet alles als je het op een privé adres afsluit (ZZP) en helemaal niets als je niet vanuit huis werkt.

Daarom twee abonnementen afsluiten. Eentje zakelijk en eentje privé. Met verschillende providers, dan heb je bij storingen ook een mooie oplossing.