Beantwoord

Data sim voor in auto

  • 7 January 2019
  • 5 reacties
  • 2098 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een data sim (microsim) nodig voor mijn nieuwe elektrische auto. Ook mag er geen pincode op zitten. Is een data sim van KPN geschikt en hoe zorg ik dat er geen pincode op zit?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 January 2019, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op het forum. Op alle simkaarten kun je de pincode uitschakelen, even in een telefoon stoppen en in de instellingen dit helemaal uitzetten. Welke databundel je nodig hebt is afhankelijk van je verbruik en de benodigde snelheid. Dat zou je even moeten uitzoeken.

Hier kun je de abonnementen vinden, als je ook thuis KPN hebt krijg je nog € 5.- korting op deze abonnementen en wordt de data verdubbeld.

Hier kun je de prepaid bundels vinden. Eenmalig koop je dan een prepaid sim, dan kun je maandelijks opwaarderen met de gewenste bundel.
Reputatie 2
Badge
Goede tip,echter de afmeting van de Sim kaart in de auto mz 25mm * 15mm, terwijl in de iPhone de kleinste afmeting erin moet. Maw na op nul stellen in de iPhone is de data Sim te klein voor in de auto?
Reputatie 2
Badge
Nog wat vergeten, is kan je dit omzeilen ?
Reputatie 2
Badge
Ik ben eruit.Je kan nadat je de Sim passend heb gemaakt , de losse stukjes karton van de houder weer hergebruiken om de simkaart groter te maken. Voor de auto. Wist ik echt niet.Tip KPN klanten service
Reputatie 7
Badge +24
Jan, fijn dat je al de oplossing hebt zonder mijn tussenkomst. 🙂 Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.