Beantwoord

Declareren extra kosten door storing

  • 20 October 2020
  • 2 reacties
  • 441 keer bekeken

Al vanaf 15-10 ben ik door een storing volledig afgesloten van het internet en TV. Aangezien ik momenteel thuiswerk heb ik daardoor al een hoop extra kosten moeten maken mbt databundels en uiteindelijk ook extra reiskosten. Hoe kan ik deze kosten bij jullie declareren?

Erg jammer overigens dat KPN geen alternatief heeft aangeboden, door bijvoorbeeld een simkaart met onbeperkte data aan te bieden. Het was namelijk vanaf het begin af aan al duidelijk dat deze storing meerdere dagen zou gaan duren. 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 October 2020, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Wat is precies het doel van dit forum als vragen niet eens beantwoord worden? Sinds gister na 6 dagen volledig afgesloten te zijn doet mijn internet het eindelijk weer. Nog steeds ben ik niet benaderd voor een vergoeding. Telefonisch zijn jullie ook niet te bereiken (na driekwartier in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen). 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Stan7, fijn dat je inmiddels weer bent aangesloten. Logisch ook dat je baalde. Je krijgt zeker wel een antwoord, maar helaas ben ik wat later dan gehoopt. Excuses daarvoor. Vergoeding voor de tijd zonder diensten kun je via de site aanvragen. Of heb je dat gedaan en wacht je nog op reactie. Als dat het geval is, wil je dan jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik daarna weer van je.