Beantwoord

defect modem

  • 18 December 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb een defect modem (experia box V8). Ik heb reeds alles al geprobeerd. Nu is mijn vraag, kan er een nieuw modem worden opgestuurd of omgeruild worden?

vg Richard. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 December 2020, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @KCPR, welkom! Wat is er aan de hand met je Experia Box? Wat heb je zelf al geprobeerd? Als hij stuk is kunnen we hem zeker vervangen, maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig :) Vul ook je forumprofiel in zodat we je gegevens erbij kunnen pakken.

Reputatie 7
Badge +20

Kunnen we je hier nog verder mee helpen @KCPR?

Zo ja, zou je dan nog je profiel in willen vullen en hier even een gil willen geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen we met je meekijken!

Hey, bedankt voor de reacties. Ik heb reeds een nieuw modem ontvangen en alles werkt weer super.