Beantwoord

Defecte Experiabox

  • 28 September 2020
  • 5 reacties
  • 699 keer bekeken

Reputatie 7

Hoi KPN, en alle andere forumconcullega's 

 

Ik weet niet wat er nu altijd gebeurd, maar werkelijk waar, vandaag slaan ze in Alphen de spijker wederom helemaal mis :joy: Het is niet te geloven maar echt waar,…  De WIFI is DEFECT op dit ding,… Ik ben namelijk gestopt met mijn huur fritzbox, vervolgens krijg je dan weer een vervangend modem terug,.. Oftewel na mijn 4K debacle met de oude 4k ontvangers, is het nu weer raak met een V10 :joy: 

Modem na installatie klaar voor gebruik, bekabeld werkt het prima en haal ik mijn snelheid, echter gaat het wifi lampje op de box niet branden, en wordt het wifi netwerk ook helemaal NIET zichtbaar,… Dus heel simpel, dan werkt de wifi niet, inloggend op het modem, werd aangegeven dat de wifi wel op “aan” stond. Dus ja, hij is gewoon DEFECT.

 

Echt leer die grapjassen in Alphen nu eens wat een goed werkend modem is, die je ook écht naar je klanten kunt versturen,… Ik kreeg (weer een gare verpakking) verpakkingstape wat weer eens half los was, en doos zit een buts in alsof die met z'n plastic ty-wrap achtig touwtje ding aan andere pakketten heeft vast gezeten,… 

 

Hoewel het leek alsof je een “nieuwe” experiabox kreeg, want er zat wel netjes plastic omheen, draai ik de box om, zie ik dit: 

 

Nu is het maar een sticker,… Het lijkt wel alsof ze lukraak stickers aan het overplakken zijn,…  Heb geen zin om meer foto’s te plaatsen,.. Werkelijk,… Dit is toch geen klantenbinding? Nu ben ik vrij makkelijk, en was ik blij dat ik destijds mijn oorspronkelijke V10 niet retour heb gestuurd,… Die heb ik nu weer lekker hangen (even tijdelijk, zo weer werken), werkend én wel mét WIFI. Deze gaat weer retour, samen met Fritz,… En hoef niet opnieuw een vervangend modem. 

 

De logica ontgaat mij echt helemaal,… 

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 2 October 2020, 17:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

:yum:

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenB22 Oei, wat slordig dat je een Experiabox hebt ontvangen waarvan de wifi het niet doet! En ook nog met een losse sticker, dit is uiteraard helemaal niet de bedoeling. Bedankt dat je deze foto's deelt, dan kan ik dit namelijk terugkoppelen aan onze logistieke afdeling. Heb je ondertussen de Experiabox die je hebt ontvangen al terug gestuurd? Anders zou het mooi zijn als je op de verpakking "Defect" zou kunnen zetten. 

Overigens heel erg bedankt voor en gefeliciteerd met je 1000 reacties op het forum! 😊

 

Reputatie 7

@Rutger_ ding ligt alweer bij Ceva,..

 

Was een half a4tje ook goed in de doos?

 

En dank je wel haha! (je moet voor de grap mijn 4k topic eens doorlezen) :joy:

Reputatie 7
Badge +15

@JeroenB22 Super dat de ontvanger daar alweer is! En met een half A4tje bedoel je in dit geval een half A4tje feedback voor mijn collega's? 😊 

Ik had het topic inderdaad even doorgenomen, het lijkt wel alsof als er 1 ding misgaat er vaker dingen misgaan. Ik hoop dat de pakketjes die je in te toekomst eventueel nog van KPN gaat ontvangen in ieder geval onbeschadigd zijn! 

Reputatie 7

@Rutger_ het was inderdaad een half a4tje feedback :joy: grapjassen daar,... Heb het ze makkelijk gemaakt, goed wat verpakkingstape om beide dozen gedaan. Moeten ze er ook moeite voor doen. Maar ik zal eerlijk zijn, ik neig omstreeks februari heel erg om over te stappen na 3,5 jaar.

Neem nu ook alleen nog maar internet af, en dat kan op hetzelfde lijntje goedkoper. Wil dat wel eens proberen en scheelt serieus geld,... 

Over mijn interne netwerk maak ik mij geen zorgen, wordt dan alleen een provider met modem swap. En meer niet. De optie om direct een aangesloten eigen fritzbox te plaatsen is ook elders mogelijk, waar ik ook met gedachtes mee speel. 

 

Een behoudpoging hoef je niet te proberen :yum: