Beantwoord

Desktop wil niet verbinden met WiFi

  • 27 May 2020
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb tot volle tevredenheid superwifi (2), werkt prima met mijn mobiel. Maar het lukt niet om te verbinden met mijn desktop. Hij vraagt om de beveiligingssleutel van het netwerk (wireless key neem ik aan), maar noch die van de superwifi, noch die van mijn experiabox 8 werken. Wat doe ik verkeerd?

icon

Beste antwoord door Hugohoutman 30 May 2020, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U weet dus eigenlijk niet wat uw wachtwoord is? Probeer het netwerk in uw mobiel eens te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Dan kunt u zo controleren welk wachtwoord het juiste is.

Bedankt voor de reactie. Heb inmiddels met succes ingelogd met mijn wachtwoord i.p.v de met beveiligingssleutel zoals het het scherm vroeg.

Reputatie 7
Badge +24

Het beveiligingssleutel is toch het wachtwoord? Wat voerde u anders in dan?

Ik heb het bestaande zelfgekozen wifiwachtwoord ingevoerd van toen ik de superwifi nog niet had geïnstalleerd. Ik weet het niet echt meer, maar misschien heb ik indertijd de beveiligingssleutel van de experiabox omgezet naar dat zelfgekozen wachtwoord, als dat überhaupt mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom hier @Hugohoutman, Fijn dat het al is opgelost. 

Je kan de beveiligingssleutel/Wifi wachtwoord inderdaad aanpassen naar wens. Zodra je SuperWifi's aansluit zouden die de netwerknaam en het wachtwoord moeten overnemen van het modem. :)