Beantwoord

Direct online pakket

  • 18 April 2020
  • 4 reacties
  • 3940 keer bekeken

Hi, aangezien ik op mijn nieuwe adres nog geen gebruik kon maken van internet, bellen en tv heb ik een direct online pakket gekregen van jullie (nog voor ik überhaupt een abonnement had afgesloten). Het direct online pakket heb ik pas later geïnstalleerd, omdat ik nog druk bezig was met klussen. Eenmaal geïnstalleerd deed alleen mijn internet het, niet de normale zenders, maar dit heb ik zo gelaten aangezien ik amper via de zenders tv kijk maar meer gebruik maak van Netflix e.d. Helaas ligt mijn internet er nu uit, dus kan helemaal niks meer. Heb hierover gebeld en zij adviseerde mij een abonnement af te sluiten om te kijken of het nu wel mogelijk is via die weg te internetten, bellen en tv kijken. Zo gezegd zo gedaan.. 12 mei komt alles pas binnen. Hier kan ik natuurlijk niet op gaan zitten wachten. Ik werk vanwege corona vanuit huis en heb mij dus de afgelopen dagen moeten onderbrengen bij familie. Graag zie ik z.s.m. een passende oplossing voor mijn probleem. Groetjes Lisa

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 April 2020, 22:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI Lisa, welkom op het forum. 

Even voor de duidelijkheid, je had al een Noodpakket van ons gekregen zonder dat er een bestelling liep? En op dit moment heb je wel een bestelling geplaatst? Ik verwacht dat je internet niet meer werkt omdat je Netflix hebt gebruikt, standaard zit op het noodpakket 50 Gb aan data. Streamen verbruikt nogal veel. 

Ik kijk dit graag voor je na, en ook wat je noodinternet betreft. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Daarnaast wil ik je nog vragen om het simkaartnummer door te geven van het noodpakket. Deze kun je vinde op de simkaart die in de kleine router zit die je hebt gekregen. 

Ik hoor graag van je.

Bedankt voor je reactie. Klopt, ik heb eerst bericht gekregen dat er op mijn adres (nieuwbouw) nog geen internet etc. beschikbaar was en dat ze gratis een tijdelijk pakket (direct online pakket) zouden opsturen. Deze heb ik dus al die tijd gebruikt, zonder een abonnement bij jullie te hebben afgesloten. Dit heb ik inmiddels wel gedaan.

Ik heb voor zover het kon de velden ingevuld en bij opmerkingen het simkaart nummer gezet.

Zie graag een reactie tegemoet 😄

Reputatie 7
Badge +24

Het goede nieuws is dat je bestelling goed erin staat. Ik heb ook geprobeerd om je Noodpakket weer te activeren met extra data, het probleem daarmee is dat het pakket niet gekoppeld was aan een bepaalde aanvraag. Mag ik jou verzoeken om even te controleren of internet via de 4G Noodmodem nu werkt? Start hem even opnieuw op voor de zekerheid.

 

Edit 17-9-2021:

Als je dit topic gevonden hebt omdat de bundel van je noodpakket op is, kan je hier lezen hoe je deze gemakkelijk zelf op kunt waarderen. Je doet dit door, met het contacttelefoonnummer dat gekoppeld is aan de diensten waarvoor jij je noodpakket hebt ontvangen, te bellen met 0800-0402. Vervolgens spreek je in dat je je noodpakket op wilt waarderen. Als je bevestigt hebt dat je je Direct Online Pakket inderdaad wilt opwaarderen, schrijft het systeem automatisch 50 GB bij. Je krijgt geen medewerker aan de lijn: zo gepiept!

Reputatie 7
Badge +24

Lisa,ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.