Hi, aangezien ik op mijn nieuwe adres nog geen gebruik kon maken van internet, bellen en tv heb ik een direct online pakket gekregen van jullie (nog voor ik überhaupt een abonnement had afgesloten). Het direct online pakket heb ik pas later geïnstalleerd, omdat ik nog druk bezig was met klussen. Eenmaal geïnstalleerd deed alleen mijn internet het, niet de normale zenders, maar dit heb ik zo gelaten aangezien ik amper via de zenders tv kijk maar meer gebruik maak van Netflix e.d. Helaas ligt mijn internet er nu uit, dus kan helemaal niks meer. Heb hierover gebeld en zij adviseerde mij een abonnement af te sluiten om te kijken of het nu wel mogelijk is via die weg te internetten, bellen en tv kijken. Zo gezegd zo gedaan.. 12 mei komt alles pas binnen. Hier kan ik natuurlijk niet op gaan zitten wachten. Ik werk vanwege corona vanuit huis en heb mij dus de afgelopen dagen moeten onderbrengen bij familie. Graag zie ik z.s.m. een passende oplossing voor mijn probleem. Groetjes Lisa
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel