Beantwoord

Direct Online Pakket heeft geen data meer

  • 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik wacht nog steeds op mijn internet. Tot nu toe heb ik een Huawei kastje gekregen, maar die is er mee opgehouden. Hij doet het wel maar ik kan niet op internet. Kunnen jullie me helpen

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 13 March 2022, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Anouk Smaak ,

Waarschijnlijk is de data op,Via 0800-0402 kan je extra aanvragen.Als de Data niet op is kan je hem eens herstarten.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anouk Smaak, ik heb even meegekeken. Ik heb een aanvraag gedaan voor extra data. Ik veracht dat je deze morgen weer hebt. 

Daarnaast heb ik ook melding gemaakt nog bij de back office om nog weer eens goed te kijken naar jouw aansluiting. Ik kan zo niet direct achterhalen waar het mis gaat namelijk. Ik verwacht dat ze binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Hoor graag weer van je als dat is gedaan.