Vraag

Direct Online pakket opwaarderen lukt niet

  • 7 August 2022
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste KPN, ik maak sindskort gebruik van een direct online pakket. Via het forum gelezen hoe dit kan worden opgewaardeerd door te bellen etc. De robot geeft aan dat het opwaarderen maximaal een uur duurt en dat ik een sms ontvang wanneer dit is gebeurd. Helaas zijn we ruim een halve dag verder zonder verbetering. Graag reactie


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Sander t V, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Heb je gebeld met het nummer dat bij ons genoteerd staat als contact telefoonnummer? Als dat nu niet het geval is, zou je het dan via dat nummer nogmaals willen proberen? Op basis van wat sommige klanten hier melden, begin ik namelijk het vermoeden te krijgen dat het soms mis gaat omdat het betreffende nummer niet automatisch herkend wordt 🤔

 

Beste Maja,

Het nummer waarop je mij hebt proberen te bellen eindigt dat met -1524? Dat is nl een oud nummer wat niet meer in gebruik is. Ik heb geen oproepen ontvangen helaas. Tevens heb ik onlangs een bevestiging gehad van KPN dat mijn gegevens gewijzigd zijn; het telefoonnummer eindigd op -3940. Kun je me wellicht een privebericht sturen?

Reputatie 7
Badge +15

@Sander t V Wat @Maja_ bedoelt is of je wel met het contact telefoonnummer dat bij ons bekend is hebt gebeld naar onze klantenservice om het noodpakket op te waarderen. 

Als er met een ander telefoonnummer dat het bij ons bekende nummer wordt gebeld lijkt dit mis te gaan. 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik controleren welk telefoonnummer bij ons bekend is. 

Hallo Rutger,

mijn profiel is verder ingevuld. Gr sander

Reputatie 7
Badge +15

@Sander t V Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een verzoek naar mijn collega's verstuurd voor het ophogen van het noodpakket. 

Zij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken! 

@Rutger_ Bedankt, ik hoop dat het snel opgehoogd is zodat we weer gebruik kunnen maken van internet. Is het overigens ergens te zien hoeveel “tegoed” er nog resterend is zodat ik hier tijdig op kan inspelen?

Reputatie 7
Badge +15

@Sander t V Er zit een klein schermpje op het modem van het noodpakket. 

Hierop zou zichtbaar moeten zijn hoeveel data er nog beschikbaar is! 

@Rutger_ / @Maja_ 

ik zie dat ik voor internet het abonnementsnr heb ingekopieerd ipv het klantnr (in mijn profiel). Wellicht ligt het daaraan dat internet het nog altijd niet doet; het zou heel fijn zijn als dit nu met spoed opgepakt kan worden; we zitten al 2-3 dagen zonder en dat wordt vervelend. Groet Sander 

Reputatie 7
Badge +15

@Sander t V Heel bijzonder dat het tot het moment van je reactie niet gelukt is. 

Dit zou niet te maken mogen hebben met het abonnementsnummer aangezien ik je gegevens op basis van postcode en huisnummer opgezocht heb. 

Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's, is het nu wel gelukt om op te waarderen?