Vraag

DNS issues

  • 30 June 2021
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Hi KPN,

Wij hebben exact hetzelfde probleem. Zowel  bij WIFI als bekabeld ervaren wij de problemen  dat wij bepaalde sites, apps niet kunnen bereiken.

Ook kunnen wij regelmatig geen televisie kijken (bekabeld). Dan krijgen wij de foutmelding dat er geen internetverbinding is.

Apps als Spotify op de Smart TV werken dan ook niet.

Ook kunnen wij geen enkele link (doorlinken  naar een andere site gebruiken) openen. 

Is het probleem op te lossen door een nieuwe modem?

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Marcosp . Dat zijn nogal wat issues. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Welk type experiabox heb jij thuis staan? En heb je deze al een harde reset gegeven?

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm