Beantwoord

DNS_PROBE_FINISHED_NX_DOMAIN bij gebruik van een Wifi verbinding

  • 31 January 2022
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Al een hele tijd krijg ik de volgende melding als ik een internetpagina open: 'Deze site is niet bereikbaar. DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN'. Dit is als ik thuis de Wi-Fi gebruik. Ook op school opent ie sites niet. Als ik thuis een kabel aansluit doet ie het dan weer wel. Maar alleen de Wi-Fi pakt ie niet. 

Alles ik bij het netwerk kijk,  geeft ie aan dat ik gewoon verbonden ben met mijn thuisnetwerk... Het werkt echter niet.

Ik had al een trucje gevonden om via de opdrachtprompt iets in te voeren,  maar dat werkte ook niet. 

 

Wie kan mij verder helpen?

 

Bart

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 February 2022, 14:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @bvbragt, dat is niet handig inderdaad. Je merkt het op meerdere draadloze netwerken en gaat het wel goed via een bekabelde verbinding. Welk trucje had je gevonden via de opdrachtprompt? 

Ik had ook even voor je gezocht op Google, ik kwam daar onder andere deze pagina tegen met meerdere tips en suggesties. Helpen die stappen?

Jasper,

klopt, via de bekabelde gaat het wel goed. Ook alle andere apparaten in huis doen het gewoon goed via de Wifi, alleen deze laptop niet.

Het trucje via de opdrachtprompt is dezelfde als de eerste op de pagina die je mee stuurde.

Dat brengt in ieder geval al geen oplossing.