downloadsnelheid is lager dan uploadsnelheid

  • 23 May 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Met de ookla speedtest is al een aantal dagen de snelheid dramatisch laag. 0.6 m en de uploed is 1.6 m

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Sparkey Dat is inderdaad knap laag. Hoe meet je dit: via wifi of via een bekabelde aansluiting? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb nu een 4G buitengebied modem erbij.en het is beter,de snelheids test geeft nu 58mbps aan.

maar de verwachtte  laadsnelheid is niet veel hoger.Desalnietemin is het een verbetering.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goed om te horen dat het weer beter is, @Sparkey Heb je zelf iets gedaan om het te verbeteren of gebeurde dit uit zichzelf? 

Niet uit zichzelf,gebeld met klantenservice,die beloofde een monteur aan huis,de monteur belde dat er niets mis was met de snelheid en dat hij niet ging komen,Geen verklaring voor de lage snelheid.

Ik teruggebeld naar klantenservice abo wijzigen ,om een persoon aan de lijn te krijgen en GEEN Bot.

Daar een 4G modem besteld op zijn advies en er zou een nieuwe experia box komen want zijn ervaring is dat vreemde storingen daar wel eens vandaan komen. .Die heb ik nog niet ontvangen.

Om er achter te komen waarom heb ik getest zonder andere apparaten en dat maakte geen verschil.

Ron.

Reputatie 7
Badge +20

Ok, @Sparkey Het is nu dus wel beter, maar nog niet helemaal? Je verhaal is me nog niet helemaal duidelijk. Je had heel traag internet: je hebt nu Sneller Internet Buitengebied en het werkt beter. Maar, je ervaart nog steeds storingen? Kun je het iets verder toelichten? Wellicht kan ik nog iets voor je doen.

Reageer