Beantwoord

dramatische dienstverlening

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Op 11 december heb ik een bestelling geplaatst en inmiddels ben ik 1.5 maand verder zonder een aansluiting. Na tientallen telefoontjes en brieven is er uiteindelijk een afspraak gepland voor de komst van een monteur. Dus ik heb vrij genomen van werk om de monteur te kunnen ontvangen maar na enkele uren nog altijd geen monteur binnen de afgesproken tijdstip. Dus ik bel KPN die verwijzen mij naar Volker Wessels en Volker Wessels verwijst mij door naar KPN. Top geregeld! Totdat ik aangaf dat ik dit zat ben en de KPN dit maar moest regelen en wat blijkt intern is er de verkeerde nummer naar Volker Wessels doorgezet waardoor de afspraak niet door is gegaan zonder dat ik er van af wist. Volgens KPN had deze afspraak gewoon door moeten gaan. Dus voor niets vrij genomen. Dat kan een keer gebeuren. Dus nieuwe afspraak gemaakt op 25 januari 2019. De monteur zou tussen 08.00 en 10.00 langs komen. Omdat mijn bel het niet deed heb ik met koeien letters een brief geschreven waarin ik mijn telefoonnummer op had gezet met de vraag die te bellen om de deur te openen. Dus om 09.30 kijk ik uit het raam en zie ik een man met een KPN trui weglopen. Dus ik snel achteraan met de vraag waarom loop je weg. De monteur gaf aan dat hij nummer had gebeld maar niemand nam op dus ik laat hem mijn telefoon zien waar geen enkel gemist oproep op staat en wat blijkt meneer had verkeerde nummer gebeld hij had een cijfer verkeerd in getoetst. Dus ik geef aan maakt niet uit maar ik ben er dus kom maar binnen. Maar de monteur zei sorry maar dat kan niet maak maar nieuwe afspraak. Ik heb aangegeven dat dit de 2e keer is dat ik mijn werk heb afgezegd voor de monteursafspraak en ik dit niet nog een keer ga doen. Ik heb hem gevraagd om contact op te nemen met kantoor maar hij wilde dit niet hij zei sorry maak nieuwe afspraak. En dit pik ik niet dit is echt onacceptabel. Stelletje amateurs. Ik heb sinds dag een alles bijgehouden chatsessies, brieven, mail, telefoongesprekken en de naam van de monteur. Jullie zijn echt rampzalig met jullie dienstverlening.
Vandaag moet hoe dan ook dit geregeld worden. En daarmee bedoel ik dat er vandaag hoe dan ook mijn aansluiting aangesloten moet worden zo niet dat is het klaar en mogen jullie jullie rotzooi ophalen en stopt het hierbij en ga ik mijn klacht bij andere 3e partij voorzetten vanwege het 1.5 maand wachten voor niets!!!
Klantnummer: **********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 January 2019, 21:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen, wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je hier nu wel een eind aan wilt zien. We hebben je klantnummer uit het bericht gehaald i.v.m. privacy. Aan de hand daarvan heb ik al wel wat dingen kunnen nakijken. Ik zie inderdaad dat er sprake is geweest dat ze je niet hebben kunnen bereiken en dat daardoor de initiële afspraak met VW niet is doorgegaan. Met wat je vervolgens beschrijft over de tweede afspraak begrijp ik je frustratie.

Wat ik ook zie is dat je op de 25e contact met ons hebt opgenomen. Die middag is je klacht ook opgepakt door de klachtafdeling. Zij zullen dit dan verder met je gaan afhandelen. Is er al contact opgenomen? Zo niet, vul dan voor de zekerheid je contacttelefoonnummer in op je forumprofiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan geef ik die aan hen door.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt hier niet meer gereageerd. Ik ga er dan ook vanuit dat er inmiddels contact met je is opgenomen voor de verdere afhandeling.