Beantwoord

DSL kabel doorgebeten

  • 8 January 2021
  • 5 reacties
  • 233 keer bekeken

Mijn hond heeft mijn DSL kabel doorgebeten 

hoe kan ik een nieuwe bestellen ?

is een t-splitsing 

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2021, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carola Gerritse 
Je bedoeld denk ik een Y-kabel

Vond de hond het lekker? :yum:
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Is de kabel helemaal door ? Werkt er niets meer ? Je kunt een normale telefoon kabel gebruiken op 1 vd 2 aansluitingen ”in de muur" , voor tijdelijk, in afwachting vd nieuwe kabel.

Hallo @Carola Gerritse bij KPN zakelijk kun je er een bestellen:

https://www.kpnwebshop.com/zoeken/pairbonding-y-kabel-(voor-v10)/2?origin=915&q=Y%2Dkabel

Thanks ik heb de Y kabel inmiddels besteld.😄

Thanks ik heb de Y kabel inmiddels besteld.😄

Hallo @Carola Gerritse , bedankt voor de update, goed om te lezen dat het opgelost wordt met een nieuwe kabel.

Totdat je deze binnen hebt kun je het advies van @KeesYagi opvolgen, dan heb je toch internet/tv en bellen, wel op de halve snelheid, maar beter iets dan niets.