Beantwoord

Dubbel betaalde bedrag terug!

  • 20 April 2021
  • 9 reacties
  • 83 keer bekeken

Heb op 6 + 7 april jl 2 x betaald ipv 1 x. Al getracht te bellen. Maar moet je een vrije werkdag voor nemen. Mail gezonden, geen antw.  FB pag,. vaag antw,.  Dus….. Ik wil het teveel betaalde retour !!!  Niet moeilijk  toch???????      JHF van Summeren 2 x 33,63 ipv 1 x.

 

NU DUS SNEL EN DUIDELIJK EEN ANTWOORD EN BEDRAG OVERBOEKEN!  Achter je kont aanzitten dat er betaald moet worden is meer dan goed geregeld. Maar klant die poen krijgt wordt op kilometers afstand gehouden.

 

Hoogachtend

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 April 2021, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

@joop factuur 

Heb op 6 + 7 april jl 2 x betaald ipv 1 x. Al getracht te bellen. Maar moet je een vrije werkdag voor nemen. Mail gezonden, geen antw.  FB pag,. vaag antw,.  Dus….. Ik wil het teveel betaalde retour !!!  Niet moeilijk  toch???????      JHF van Summeren 2 x 33,63 ipv 1 x.

 

NU DUS SNEL EN DUIDELIJK EEN ANTWOORD EN BEDRAG OVERBOEKEN!  Achter je kont aanzitten dat er betaald moet worden is meer dan goed geregeld. Maar klant die poen krijgt wordt op kilometers afstand gehouden.

 

Hoogachtend

 

Er zijn wat dingen onduidelijk in je topic @joop factuur .

  1. Moet je een vrije dag opnemen om te bellen naar de klantenservice ? Dat is nieuw voor me. Volgens mij is de klantenservice altijd bereikbaar. U kunt ook chatten met de klantenservice hierover via KPN service of bellen met 0800-0402 gratis.
  2. Zijn die betalingen ge-int via een incasso, dan kun je die zelf via je bank storneren, oftewel terug laten boeken.
  3. U heeft een mail gezonden hierover, maar naar wie, want voor zover mij bekend heeft KPN geen mailadres voor de klantenservice.

Kost me heel veel tijd!  Geloof je het niet?? Prima ga vanuit jouw thuis naar service bellen! Dan weet je het antwoord. Antwoord van jou?? Wat moet ik hier nu weer mee???? Ik heb 2 x betaald dat kun je zelf toch ook zien?>?????  Nee kan ik niet meer teruh boeken. Bankl gebeld jullie, maleine en nog eeens maiolen 

 BAHHHHHH

 

Ipv van het uitzoeken krijg ik n shit mail met geen bruikbaar antwoord. Dussssssssss………………………………………………………………….nog meer tijd stoppen hierin  Je weet wie ik ben en kan het dus nakijken en oplossen

 

Reputatie 6
Badge +8

Vanmorgen een storing met glasvezel. 08000402 gebeld. In no time iemand aan de telefoon. Dus dat geklaag op dit forum over slecht bereikbare klantenservice is wat mij betreft onzin. Afgelopen jaar om verschillende redenen contact gehad met de klantenservice, elke keer binnen twee minuten met een mens gesproken. Super dus!

 

Verder moet je gewoon betalen. Dan heb je ook geen gedoe.

@joop factuur  Ok, dan haak ik hier af. Succes.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @joop factuur , jij hebt dus zelf de vergissing gemaakt om dit tweemaal over te maken. De medewerkers die je gesproken hebt, hebben waarschijnlijk niet de rechten om dit direct op te lossen.
Op het moment dat er een dubbele betaling is gedaan, zal het systeem dat automatisch herkennen en het onverschuldigde bedrag binnen uiterlijk 14 dagen terugbetalen (maar ws. eerder).

de 14 dagen zijn allang verstreken.  Dus sorry niet waar.  Altijd als iets niet loopt zoals gedacht, maakt niet uit wat! Geeft dat enorme shit. Dat al vele vele  vele jaren. Was telfort klant nu toch weer KPN pfffffff…..

 

Het betalingssysteem is geautomatiseerd. Als dat een bedrag niet kan plaatsen (of het is dubbel) dan zal dit worden teruggestort. Echter zal dat dus één maand later zijn. Dus begin mei.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @joop factuur, welkom op ons forum! Ik vrees dat ik geen ander antwoord ga hebben dan mijn telefonische collega's of die via Facebook.
Als je een factuur twee keer overgemaakt hebt word dit automatisch teruggestort of verrekend met een openstaande factuur. Ik kan deze terugbetaling helaas niet beinvloeden, zoals Peter hierboven al noemt is dit volledig geautomatiseerd.