Beantwoord

Dubbele abonnement met 2 providers

  • 9 January 2021
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Badge

Hallo allemaal,

Groot probleem,

Ik wilde begin december overstappen naar een andere provider met 2 weken bedenktijd,pas na die 2 weken werd ik gebeld door KPN met een aantrekkelijk voorstel waar ik op in ben gegaan,

Alleen toen was mijn bedenktijd al voorbij,en heb het voorstel weer afgebeld,

Nu kom ik er dus achter dan mijn KPN abonnement verlengd is tot december 2021 en mijn andere abonnement dus ook, lekkere geregelde overstap dus,2 abonnementen!!!

Wat nu?!

Weet iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 January 2021, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euh.... gaat dit over mobiele abonnementen?

Badge

Nee over het alles in 1 pakket thuis!

Particulier

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Soepje, welkom op het forum!
Dat is een lastige situatie! Helaas kan ik hier zelf geen abonnementen opzeggen of annuleren.
Als het abonnement bij de andere provider ook niet meer te annuleren is kun je toch het beste even met onze afdeling opzeggingen spreken. Je kunt hen bereiken op 0800-0402 (zeg opzeggen tegen de computer) of via www.kpn.com/opzeggenÂ