Vraag

DVS op zolder voor Netflix op smart tv

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb nu op zolder en in de woonkamer een DVS. Beide lampjes zijn ‘wit’. Ik had gehoopt dat de TV op zolder (smart tv) op deze manier Netflix kon ontvangen via het internet via de DVS. Echter lukt dit niet, er is geen verbinding. 


Iemand nog tips?

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @OllieFries is de DVS in de woonkamer rechtstreeks op het modem aangesloten?

Heeft de tv op zolder helemaal geen internet of alleen geen Netflix.

 

Hallo,

Ja beneden heeft hij rechtstreeks verbinding met de router. Boven heeft hij helemaal geen internet verbinding. Terwijl de tv wel aangeeft 100% bereik te hebben op ons wifi netwerk. Maar er komt geen verbinding tot stand.

Ik heb op zolder dus een dvs, daarin heb ik een ethernet kabel die in de tv gaat maar vervolgens gebeurt er, wat ik ook doe, niets.

Ik laat de tv zoeken op wifi verbinding en ook op bedraad maar niks helpt.

Lastig hoor…

Met vr groet

Hallo @OllieFries , je zou de DVS op zolder eens op een ander stopcontact kunnen proberen.

Als je op zolder tv kijkt heb je daar dan ook een tv-decoder van KPN op aangesloten waar de netwerkkabel weer in zit?