Vraag

DVS teruggestuurd, retour melden (formulier)

  • 2 May 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Wij hebben per abuis onze draadloze ontvanger bij de oude tv ontvanger retour gestuurd. Nu miet ik dit melden op een formulier, waar kan ik die vinden??

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Er zit kennelijk iemand bij de tel. klantenservice die deze volledig foute info geeft. Je bent de tweede al die ook z’n DVS 200 erbij heeft gedaan hier in 2 dagen.

Ben al hele tijd actief op het forum (jaren) maar van een dergelijk formulier heb ik ook nooit gehoord. Het beste is om het hier idd te melden.

Een KPN moderator kan hier hopelijk nog wat mee. Zet i.i.g. alle relevante informatie in je forumprofiel (daar staat het privé!) voor de KPN moderator die hier nog komt.

Je had in de retourdoos toch wel briefje gedaan met i.i.g. je klantnummer? Of de retourcode.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Milam, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dit formulier is er niet voor de klanten zelf, maar wij kunnen dit wel navragen bij het bedrijf dat onze retourpakketten in ontvangst neemt. Echter is het van belang dit zo snel mogelijk te achterhalen, na een paar werkdagen is het eigenlijk al te laat.. Ik wil nog wel een poging wagen, maar weet eigenlijk al dat dit geen zin meer heeft..

Wel ben ik benieuwd, ga je een nieuwe draadloze verbindingsset aanschaffen? Dan kan ik eventueel kijken naar een tegemoetkoming hierin.


Kan je aangeven wanneer je het pakketje retour hebt gestuurd en heb je voor mij het track-and-trace nummer? Dit kan je, samen met jouw overige gegevens zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer, noteren in je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen. 

referentienummer *   Ordernumer * 

tnv A. Broekman  *

betreft dus 2 x DVS

track en trace * verstuurd 1/5/2020

in afwachting met vr. gr.

*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy gegevens.

 

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de late reactie @Milam, maar de mail is al wel verstuurd. We zijn nu in afwachting op reactie. Zodra we meer weten laten we het weten.