Beantwoord

DVS1200 combineren met DVS600 op Experiabox V10

  • 10 August 2019
  • 13 reacties
  • 365 keer bekeken

Nieuwe dvs gekocht want uitbreiding met 1 tv.heb 2 stuks dvs650, nu 1 dvs1200 erbij.
Deze 1200 bij nieuwe tv gezet. Rood lampje. Deze 1200 als 1e, bij het modem gezet, weer rood lampje. Paar x reset e.d. masr zonder resultast.

Iemand advies?

Krijg zelf de indruk dat de dvs1200 niet compatibel is mer de Experia Box v10.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 13 August 2019, 14:28

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb hier wel eens vernomen dat meerdere dvs-en niet mogenlijk is...
Dan zou ik de andere 650's eruit moeten trekken en dan zou de 1200 het wel doen, als 1e achter het modem om het internetsignaaal op het stronmet re plaatsen. Ga ik proberen.
Reputatie 7
Badge +24
Ja, even wat mee spelen. Wat werkt wel en wat werkt niet.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hans Claessens, Meerdere DVS versies kun je combineren. Dat zal het probleem niet zijn. Ze moeten echter wel met elkaar gekoppeld worden. Het koppelen gaat als volgt:

  • Verbind je adapters opnieuw met elkaar:
  1. Druk (3 seconden) op het Reset-knopje (zijkant van adapter) van één van je adapters. Het ‘Power’ lampje knippert als je het Reset-knopje los laat.
  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset-knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het ‘Power’ lampje knipperen.
  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.
  4. Als de verbinding gemaakt is brandt het huisje continue op alle adapters.
Alle informatie over de DVS en eventuele storingen vind je op onze website. Wil je me laten weten of het gelukt is? Als dat niet zo is, kan je dan toelichten wat er precies misgaat en wat je al geprobeerd hebt?
Reputatie 7
Badge +19
@Hans Claessens, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Datis mooi... geen van drieën doet het nu.
Badge +19
2 draadloze verbindingssets is vaak al een probleem dus 3 is echt niet aan te raden. Overigens zijn draadloze verbindingssets helemaal niet aan te raden maar dat terzijde.
Diverse keren zelfde procedure herhaald. Het werkt nu!!! Top!!!
Badge +19
Dan heb je geluk. Goed om te horen!
@joep1965: ze zijn niet deaadloos. De draden van het in huis aanwezige stroomnetwerk, transporteren het signaal.
Reputatie 7
Badge +24
Ja... we kennen het systeem hoor, maak je niet ongerust 😂
OKay, was niet mijn bedoeling om belerend te zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hans Claessens, Goed om te lezen dat je alles na een aantal keer herhalen aan de praat hebt gekregen. Mocht je later weer vragen hebben, zien we je graag terug op het forum.

Reageer