Beantwoord

DVS650 middelste lampje brandt niet

  • 25 March 2020
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

De set is ruim een jaar niet gebruikt, nu wil ik de set weer in gaan zetten. Alle reset-mogelijkheden die ik, ook via dit forum, gevonden heb geprobeerd; geen resultaat. Het middelste lampje licht bij de reset wel even rood op maar dooft direct weer. 

Is er nog een andere oplossing om de adapters elkaar “te laten zien”?

icon

Beste antwoord door Wim Dekker 25 March 2020, 10:19

Bekijk origineel

7 reacties

Hier hetzelfde probleem. De set is ruim één jaar niet gebruikt. Nu wil ik de set weer inzetten. Beide adapters geInstalleerd: alleen het power-lampje en het ethernetlampje branden. Alle resets gedaan. Echter, het middelste lampje (het “huisje”) wil niet wit worden maar blijft “uit”. Tijdens het resetten wel gezien dat het lampje even rood oplicht.

Wie heeft de oplossing?

Admin: post verplaatst naar eigen topic

Badge +19

Eigenlijk moet je die gewoon niet willen gebruiken. Ze zijn enorm gevoelig voor storingen op het elektriciteitsnetwerk. een kapotte dimmer of goedkope ledlamp kan al problemen geven. Miscshien heb je hier iets aan. https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Admin: post verplaatst 

Badge +19

Dit heb je al een keer verteld. ik heb daar een reactie op gegeven. Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Reputatie 7

Hey @Wim Dekker, welkom hier op het KPN forum. Goeie vraag. Om het overzicht te bewaren heb ik je eerdere post (en van Joep) hierheen verplaatst.

Wil je Joep zijn advies eens opvolgen? We zijn benieuwd naar het resultaat. Laat het ons weten :)

De "devolo-cockpit” gedownload: daar kom ik niet uit: te ingewikkeld voor een leek! Nogmaals de resets uitgevoerd: geen resultaat. Dus het advies van Joep gevolgd: kabel getrokken. Nu (weer) prima verbinding. De adapters gaan de kast weer in.

Dank voor de reacties!

Badge +19

@Wim Dekker dat heb je goed gedaan!!

Reputatie 7

Dus het advies van Joep gevolgd: kabel getrokken. Nu (weer) prima verbinding. De adapters gaan de kast weer in.

Dank voor de reacties!

Dat werkt het beste, zeer goed gedaan! Dank voor je terugkoppeling, @Wim Dekker :)

Reageer