Vraag

E-mail adres facturen aanpassen

  • 24 October 2020
  • 7 reacties
  • 38 keer bekeken

Badge

Ik heb in mijn profiel het e-mail adres aangepast maar krijg de factuur toch nog op het oude adres binnen.
wat gaat hier fout?
Ik heb de hele KPN site al doorzocht volgens mij maar kan helaas nergens een andere instelling vinden!
GR. Frank


7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Sparta18, dat is vreemd! Als ik het goed begrijp wil je dus de facturen op het nieuwe (gewijzigde) e-mailadres binnen krijgen. Goed dat je even aan de bel trekt. Heb je inmiddels je antwoorden al gevonden? 

 

Zo niet, vul dan even je profiel in en geef hier een seintje als dat gebeurd is. Dan kan ik met je mee kijken!

Badge

Hallo,

 

Mijn profiel:

Ron Bussemakers

penningmeester@sparta18.nl

Reputatie 4
Badge +6

Ik bedoel eigenlijk de gegevens in ons profiel. Dan kan ik namelijk aan de achterkant met je mee kijken :)

Badge

Hallo Loes,

 

Mijn profiel is aangepast.

 

 

Reputatie 4
Badge +6

@Sparta18 Is penningmeester@sparta18.nl het e-mailadres dat het moet worden? Zo niet, dan hoor ik graag wat het e-mailadres moet worden :)

Badge

Hallo Loes,

penningmeester@sparta18.nl is inderdaad het juiste e-mail adres waar de facturen op binnen moeten komen.

 

Groeten

Sparta'18

Reputatie 4
Badge +6

@Sparta18 ik heb het voor je gewijzigd. Vanaf nu komen de facturen binnen op: penningmeester@sparta18.nl. Ik hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben :)

Reageer