Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineelBeste antwoord door PeterG
Bekijk origineelNaar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;
Â
Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft. Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.
Mailen is wel een beetje ouderwets hoor. Tegenwoordig gaat alles via social media of een forum zoals dit. En het is ook zwart op wit
Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.
Wat zou geen stand houden? Volgens mij is er geen enkele wet die KPN zou verplichten via mail ondersteuning te leveren.
Naar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;
Â
Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft.Â
Maar hierin heb je denk ik helemaal gelijk hoor. Bij forum of chat staat het ook zwart op wit, maar als het op een rechtzaak aankomt, is het toch iets minder zwaarwegend dan een mail denk ik. Onderaan elke pagina staat een link naar de website voorwaarden waarin staat:
"Wij hebben deze website met grote zorg samengesteld, maar kan de beschikbaarheid en juistheid van alle op deze website voorkomende gegevens niet garanderen."
Om bij de gids te komen gebeurt dit tergends langzaam
Heb ik voor mij buurvrouw de storing num. gebeld 1840 omdat de vaste lijn kapot is.
krijg ik op de rekening € 18,75 kosten voordat nummer bellen.
werd door jullie aan het lijntje gehouden 17.42 min omdat jullie haar gegevens niet konden vinden en weer door geschakeld naar een andere . voel me echt een beetje genomen, jullie de boel niet voor elkaar en de klant laten betalen.
Ik mag toch hopen dat jullie dit terug gaan betalen. Â
boze klant Corrie v.d Hoorn
Heb ik voor mij buurvrouw de storing num. gebeld 1840 omdat de vaste lijn kapot is.
krijg ik op de rekening € 18,75 kosten voordat nummer bellen.
werd door jullie aan het lijntje gehouden 17.42 min omdat jullie haar gegevens niet konden vinden en weer door geschakeld naar een andere . voel me echt een beetje genomen, jullie de boel niet voor elkaar en de klant laten betalen.
Ik mag toch hopen dat jullie dit terug gaan betalen. Â
boze klant Corrie v.d Hoorn
Zakkenvullers zijn het
Â
HoiÂ
Het nummer 1840 is niet van de KPN dat is een bedrijf dat je tegen een duur tarief doorstuurt.
Zoek nooit op het internet om een telefoonnummer van welk bedrijf ook want je krijgt vaak een duur betaald nummer.
Het nummer van de KPN is 0800 0402 en geheel gratis.
Â
Waarom hebben jullie geen mail? Is toch gewoon elektronische versie van post? Stop met moeilijk doen en check gewoon een keer per dag lekker de inbox. Het is geen ingewikkeld medium, en wel zo klantvriendelijk.
Ik wil graag ook contact opnemen, per mail, vandaar dat ik bij deze thread beland ben. Ik zou ook zeker willen bellen, als ik dat kon, maar aangezien mijn simkaart niet meer kan bellen, kan dat niet.
Kan ik mijn vragen sturen naar info@kpn.nl?
Waarom hebben jullie geen mail? Is toch gewoon elektronische versie van post? Stop met moeilijk doen en check gewoon een keer per dag lekker de inbox. Het is geen ingewikkeld medium, en wel zo klantvriendelijk.
Nou, als je kon e-mailen dan zou iedereen het doen, inclusief de haatmail en noem maar op. Op die manier is het niet bij te houden en blijven belangrijke dingen op de plank liggen. Het is niet ‘gewoon een keer per dag lekker de inbox checken’, er zou een hele aparte afdeling voor ingericht moeten worden om voor de meer dan 2 miljoen klanten de email bij te kunnen houden.
Â
Er zijn enorm veel manieren om contact te zoeken met KPN, we hebben een uitgebreide webcare-afdeling die bereikbaar is op verschillende sociale media, je kunt bellen maar je kan ook de chat gebruiken om te chatten met een medewerker. Er bestaat ook nog een optie om hier een topic te starten als je er niet uit komt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.