Beantwoord

echt slechte service kpn

  • 13 January 2021
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Beste, 

ik ben zeer ontevreden en boos eigenlijk op KPN. Ik heb nu al 4 afspraken 2 dagen voor de afgesproken dag zien verzet worden of geannuleerd. Dit is voor het aansluiten van glasvezel en ik heb zelfs een nieuwe abonnement genomen zodat dit geregeld zou worden. En iedere keer wordt de installateur 2 dagen voor de afspraak verzet of geannuleerd zonder reden. Wordt hier gek van. Maar ben binnen gestapt bij een advocaten kantoor en daar inmiddels op mijn eigen kosten navraag gedaan om juridische stappen te nemen tegen KPN voor het niet nakomen van een overeenkomst die op 15 december 2021 zou starten. Graag wil ik een naam van een manager of unit hoofd om de juridische bescheiden en mails te adresseren aan de verantwoordelijke. 

icon

Beste antwoord door Macabeus 13 January 2021, 07:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoofdkantoor KPN

Koninklijke KPN N.V.
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam

 

T.A.V Jörg Kramer

 

Alleen geheel juridisch zit het redelijk potdicht, dus zonde van je tijd en geld, er zal wel een probleem zijn in de verbinding waardoor er opgeschoven word, weet niet of die advocaat waar je geweest bent ook de algemene voorwaarden geheel heeft doorgenomen.

Dus de uitkomst word voor 99,9% zeker, je kan de overeenkomst opzeggen, iets wat ook zonder die advocaat kan.

Reputatie 6
Badge +7

Haha juridische stappen nog wel?

 

Mag je gratis de overeenkomst ontbinden of is je een schadevergoeding van tonnen of meer voorgespiegeld?

Hou je ons op de hoogte van de ontwikkelingen in deze “zaak” alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Faouzi en welkom hier op het forum. Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai. Ik kan me oprecht goed voorstellen dat je niet blij bent met de manier waarop alles verloopt. Ik heb geen gegevens van je dus inhoudelijk vind ik het lastig om hier iets over te zeggen. Kun je voor mij je forumprofiel invullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Wellicht dat ik voor je kan achterhalen waarom de afspraak elke keer wordt geannuleerd. Ik kan je niet helpen aan de naam van een manager of unit hoofd, het spijt me.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Faouzi ,ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of ik nog iets voor je kan betekenen!

Reputatie 6
Badge +7

Het waren kennelijk kundige advocaten?😇