Beantwoord

Echtscheiding nieuw contract

  • 17 June 2020
  • 5 reacties
  • 956 keer bekeken

Het kpn thuis contract staat op naam van mijn man. We gaan scheiden en ik blijf in het huis wonen. Ik wil graag een nieuw contract bij kpn sluiten op mijn eigen naam. En dan zegt mijn man zijn contract op. Kan dat op deze manier?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 June 2020, 22:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Volgens mij werkt een contractovername het snelst:

 

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jeannetteswart 

Ik denk dat contractovername een betere keus is, zie de KPN website: Contractovername

Opzeggen en een nieuw contract afsluiten leidt onvermijdelijk tot uitval/onbeschikbaarheid van diensten. Ook komt er automatisch een proces op gang van inleveren oude apparatuur en daarna weer ontvangen van de nieuwe apparatuur.

Je man vraagt dan een nieuw contract aan op zijn nieuwe adres.

Volgens mij werkt een contractovername het snelst:

 

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Dat is een optie inderdaad, maar ik wil ook alle bestaande e-mailadressen verwij

Reputatie 7
Badge +21

Dat is een optie inderdaad, maar ik wil ook alle bestaande e-mailadressen verwij

Behalve het primaire e-mailaccount kan je alle andere adressen zelf verwijderen.

Dit primaire account hoef je niet meer te gebruiken, dat negeer je gewoon.

Je maakt dan voor jezelf een nieuw account met adres(sen) aan.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jeanette, welkom op het forum. 

Contractovername is wel het handigst en snelst. Zelf een pakket aanvragen kan uiteraard ook, maar dan komt er iets meer bij kijken in verband met de apparatuur. Voordeel daarvan is dat dat je als een nieuwe klant wordt gezien en een leuke welkomstkorting krijgt de eerste maanden.